ik heb een vraag over XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Humorke, 7 mei 2003.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie vaak in programma's en alles beelden uit xbox of zie je op internet prentjes eruit, maar hoe in hemelsnaam kan je je spel op video opnemen of kan je er prentjes uithalen ?
    Ik wel graag eens spelen op mijn xbox en dat terwijl op tape zette, om het nog eens te kunnen bekijken.
    Zo kan ik mijn eigen Xbox-info programma op tape zetten.
    Weet er iemand hoe dat gaat ?

Humorke,

2. sOn

sOn Guest

Jup, dat kan volgens mij.
    Je videorecorder afstemmen op je xbox kanaal en dan opnemen en op je xbox gaan spelen. Zo moet het lukken...suc6!

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...Hoe kan je dat Afstellen ?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het kan door het zo te doen; Xbox > TV > VCR maar dat is onhandig. Beste is om de Xbox te koppelen aan een digitale camera, PC of speciale video apparatuur.

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt zo simple gewoon xbox op video recorder aansluiten band erin en op het op het opneem knopje drukken klaar is kees

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Algemeen / Discussie

> Wat Wouter zegt O-)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    > Hardware

8. sOn

sOn Guest

Hoe koppel je je xbox aan je pc dan?

9. gegron

gegron Guest

>The Green Mile
    :+
    via een tv in stekker

edit sorry het moet tv in kaart zijn dan kan je dus zo`n tv kabel erin steken en het beeld daardoor sturen zo goe?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2003
  10. sOn

sOn Guest

:confused: Post dan niks...het slaat alletwee nl helemaal nerges op

Ik vraag gewoon hoe dat precies in ze werk gaat en als je dan zo lollig wil zijn door te zeggen: > Green Mile, dan kan je net zo goed die zin voor je in klasblok typen, er naar kijken en dan op de grond gaan liggen van het lachen...

Sommige mensen..

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Idd|:-

Ik heb een tv met ingebouwde VCR, als je de xbox aansluit en naar je xbox kanaal (meestal 0 of AV) gaat en dan opneemt moet hij het gewoon opnemen. Maar meestal is het niet zulke goede kwaliteit, want er zit iets van macrovision op dat dit doet zodat je je dvd's niet gaat kopieeren op tape.

Oh ******, bloedneus.:mad: :mad:

edit: What The FUCK!?! Hij censureert ******! k-a-n-k-e-r dus. Nouja ik snap het wel, kan natuurlijk lullig zijn voor mensen die daarmee in aanraking zijn gekomen. Mijn excuses

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar een paar vraagjes nog:
    bij mij op AV, maar daar weet ik nog altijd niet hoe ik het opneem
    - wat is VCR ??????:confused:
    - Als ik opneem bij AV krijg ik het beeld van een het kanaal waar ik AV heb genomen :confused:

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Whaha, sorry, VCR is gewoon je videorecorde, als ik bij AV opneem terwijl de xbox aanstaat, met of zonder game, dan krijg je inderdaad dat beeld

14. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.... ik heb dit dus ook een keer gedaan, maar dan op een DVD gezet (DVD VideoRecorder(dus soort VHS recorder, maar dan met DVDRW's (voor mensen die niet weten wat ik bedoel ;), heb het dus NIET over een DVD brander voor pc)..

was gewoon een kwestie van de Xbox via scart op de DVD recorder knallen, en recorden maar....no probs at al, en goede beeld kwaliteit.....

ik heb wel een advanced scart kabel van microsoft, ik weet niet of dat nog uitmaakt.....

maar gewoon via scart naar de videorecorder moet echt werken.... macrovision heeft hier niks mee te maken, want die Xbox dvd's (games) hebben echt geen macrovision protectie signaal dat ze meezenden met het beeld........

15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor al mijn domme vragen, maar wat is nu scart ?
    (ik ben nog maar 14 en ook niet van de slimste, ik heb namelijk alleen een moeder en van haar kan ik het niet leren)

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    je sluit je xbox toch aan je tv met zo'n kabel met een soort platte uiteinde met allemaal kleine stokjes eruit? (kijk maar even) nou, waar je die in doet (in de tv) dat is een scart aansluiting.

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    dus...
    ik zet de kabel van de XBOX naar de videorecorder ?
    voeg me toe op je msn : potter_humorke@hotmail.com
    leg me zo uit

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tv video combi.. kwestie van xbox (in mijn geval gamecube) aanzetten en op REC. drukken.. KLAAR! dat afstellen doe je met de afstandsbediening.. je gaat met je xbox aan de slag (bijvoorbeeld op kanaal 0 ofzo..) dan zet je je video ook op 0 en opnemen maar..

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ach, je hebt een goede reden..

(sorry voor de dubbelpost.. deleten kan niet om 1 of andere vage reden.. hehe)

20. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt gaat niet ! Mijn afstandsbediening kun je daarop niet instellen denkik
    Wie mij denkt te helpen voeg me toe op MSN: potter_humorke@hotmail.com

Alstublief !:confused:

Deel Deze Pagina