Ik heb hem gisteren gekocht mijn X-Box en ik kan maar een ding zeggen...WOW. Wat een apparaat.. Ik heb het ook meteen goed gedaan. Ik heb een extra controller erbij gekocht en ook nog 5 games. Moet toch wat te spelen hebben ... (Halo, Project Gotham, Amped, Blood Wake en Oddworld: Munch's Oddysee) Ik heb gelijk met een vriend samen gisteren bijna 12 uur zitten spelen..En dan voor de co op in Halo. Echt gaaf...
We zijn met ze'n allen blij voor jou. Now go to your xbox and blow some covenant away. Let's kick some ass soldier
Ik moet werken Ik heb hem even gespeeld en is best wel leuk. Ook nog best wel moeilijk...Kom nu al niet meer verder
Dat je die haven moet beschermen. Volgens mij is de beste manier om dat level te halen is achter die Basilisks te varen en dan te schieten. Er staat me iets bij dat die jou niet kan raken als je achter hem vaart...
en oh het was zo'n gaar spel hé wout ... maar Polak boy veel plezier, de komende tijd, jij koopt voorlopig geen spellen neem ik aan .... (jawel ? echt waar? nee toch ?) Abe shut up ! mzzl Munch and the stomme Abe die erdoorheen zit te praten
Thx Munch & Abe. Ik zal binnenkort ook eens met jou gaan spelen En of ik geen spellen meer koop. Ik kan niet beloven.
Kheb niet gezegd dat het zon gaar spel was, dat het wel lachen was maar niet de volle mep waard.. Net dus weer gespeeld, het is een gaar spel