Het is echt een feel good game dus leuke vrolijke deuntjes onder het spelen (echte songs) en gewoon makkelijk met a en b knop rammen (hoe harder je ze ramt en inhoud hoe harder de bal). En btw wie zei dat er geen naakt inzit?? want christie is zeker naakt te zien in de intro (okee het gaat heel snel en het is donker maar ze is zeker naakt (ze springt van een cliff af de zee in)) Ik ga even verder spelen en vertel jullie snel genoeg wat mijn definitieve mening is.
Ik had een paar vraagjes over DOAX. - Hoeveel save-files heb je bij die vakantie modus? - Is er uberhaupt een andere modus dan die vakantie mode? Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
en waar bazeer jij die feiten op? En je kan 3 vakantie´s saven en zack kan ineens engels praten (je kan hem ook op japans zetten)
Is de gameplay nog wat dieper dan zo hard mogelijk op A en B drukken (en dan bedoel ik het volleybal zelf en niet die dingen die je kan kopen enzo) anders is deze game niet voor mij
Zack praat Engels? De meiden ook? EDIT: hoe kom jij aan al die kopieen? Via kazaa ofzo...... FF voor de duidelijkheid: IK HEB GEEN OMGEBOUWDE XBOX,EN LAAT HET OOK NIET DOEN. maar ben gewoon ff nieuwschierig
Ik hou van diepe gameplay, maar het is niet echt een must. Als het gewoon lekker speelt en leuk blijft is het voor mij ok, en daar twijfel ik nog over bij deze game.