Ik heb het licht gezien.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Aeighdan, 1 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeighdan

Aeighdan eej-den

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is Rice 4HM en ik speel Halo 2. Ik had onlangs mijn lvl 21 bereikt maar het vreemde is, is dat ik er niks meer om geef. Vreemd naar mijn mening dan. Want daarvoor draaide het bij mij allemaal om levels en ik was verslaafd aan Matchmaking.

Toen ik level 18 was, was ik gestopt met MM en was ik in aanraking gekomen met MLG. Voor de mensen die niet weten wat MLG is : MLG is een league die in Amerika plaats vindt. Het is een landelijk toernooi waar de beste clans aan meedoen. Wat er zo speciaal is aan MLG? De settings waarmee gewerkt wordt in wedstrijden voor elke gametype. En het is me opgevallen dat narmate je best goed begint te worden, je vroeg of laat in aanraking komt met mensen die alleen maar MLG-customs spelen.

Als ik tegenwoordig wordt uitgenodigt voor een MLG-custom, en ik kom binnen, is iedereen level 20 en hoger. En de ene potje is nog intenser als de ander omdat je met mensen speelt die gewoon echt hartstikke goed zijn.

Nu is mij het volgende overkomen. Na het spelen van alleen MLG-customs alleen drie dagen lang ben ik met twee andere mensen die samen met mij die customs hadden gespeelt TeamSlayer gaan spelen. En ik kon mn ogen niet geloven want ik moet toegeven(ondertussen was ik lvl 19 geworden) dat ik mijn level 19 niet echt zo heel eerlijk had verdient omdat we met iemand speelde die lvl 6 was(oorspronkelijk was hij 19..nieuwe tag enzo). Dus speel je dan tegen lvl 13's en die kan je dan zo makkelijk aan. Ik kon mn ogen niet geloven omdat ik tegen Echte lvl 20's en 19's was gaan spelen en we wonnen 1 potje met zelfs 50 - 18. Andere potjes waren 50 - 23 etc etc. Ik was lvl 21 binnen 1 uur en ik kon het bijna niet geloven.

En daarom heb ik nou het licht gezien. Ik heb gezien dat je ECHTE skill alleen in customs kan verwerven. Dat Matchmaking gewoon alles behalve effectief is. Als je echt goed wilt worden speel je geen MM want het is zonde van je tijd. Want na al die custom games merk je dat je mensen echt VEEL makkelijker doodt. Dat je VEEL minder deaths hebt. En gewoon het vreemde gevoel dat je ineens veel beter bent geworden. Het klinkt vreemd maar ik ben blij dat in aanraking ben gekomen met MLG. Want levels betekenen echt helemaal niks.

Als er mensen zijn die met mij mee willen doen voeg me toe : Rice 4HM.
    Als er mensen zijn die vinden dat ik alleen maar BS verkoop en kritiek willen leveren, ga je gang want ik weet dat ik gelijk heb.

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, leuk.

3. Aeighdan

Aeighdan eej-den

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik laat gewoon weten hoe je heel goed heel snel kan worden. :9

4. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat er wel een punt van waarheid in zit, je merkt inderdaad wel als je veel MLG speelt dat je dan wel beter word...

5. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit eerder van MLG gehoord, maar het klinkt goed. Ik vind de laatste tijd matchmaking oersaai worden, dus ik speel op dit moment ook liever custom games... Maar die MLG is maar nix voor mij: ik ben er te slecht voor (hoogste level 14)

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    die levels op matchmaking zeggen weinig. Soms verlies ik van lvl 14 mensen soms win ik van lvl 25 players. Ik denk juist dat je van veel matchmaking in het spelen in team verband bedreven raakt en dat is wat voor mij het spel zo leuk maakt, niet het altijd hoeven winnen door de meeste kills of het lafste spel maar de beste tactiek.

En als je zo onder de indruk bent van die speciale custom gametypes, zou je dan ook uit kunnen leggen wat die settings precies inhouden. Je doet een beetje vaag zo.

7. DuckyWarrior

Leuk Bevonden:
    0
    MLG settings zijn gewoon de normale instellingen maar met de Battle Rifle als starting weapon ;)

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  8. Aeighdan

Aeighdan eej-den

Leuk Bevonden:
    0
    MLG is niet alleen team slayer en niet het alleen maar starten met een BR. Op MLG toernooien wordt namelijk ook CTF classic, KOTH, Ball en Neutral bomb gespeelt. En de settings zijn zo danig bedacht dat het juist aanzienlijk moeilijker wordt om te winnen. In MLG objective spellen is er ontiegelijk meer team werk nodig dan objective spellen in MM.

Kijk de mensen die ik ken en die ook wel degelijk goed zijn gaan geen Big team battle spelen als er meer dan 4 mensen in een kamer zijn. Omdat dat gewoon zonde van iedereens tijd is. Dan doen we gewoon 3v3 of 4v4.

De settings van TS zijn als volgt(behalve voor Colossus) :
    Starting weapon : BR
    Motion sensor : Off
    Time Limit : 20 min.
    Score to win : 50
    Mappen die Voornamelijk gespeeld worden zijn : Midship, Lockout, Beaver Creek, Warlock

De settings voor objective games zijn ook helemaal anders als dat je gewend bent maar ik speel ze graag. Ik weet dat het in het begin onaangenaam kan zijn en dat je het gewoon k*t vindt maar je moet het zo bekijken, je moet een kwartje inleveren om er twee uiteindelijk terug te krijgen.

Als je echt alles wilt weten ga je naar mlgpro.com

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  9. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo, je leert veel effectiever spelen, vooral met BR, nades, snipers en beat downs etc.

En level zegt echt niks, dat komt wel weer na de reset, de meeste mensen hebben hun 19+ nu toch gehaald door alleen maar met lagere levels te spelen (new accts..)

10. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    EEEEEEEEEej duckywarrior.. ken jij mij nog ?? (ik ben een vriend van Dark Illusion en van Elbundy je weet wel tog.. ?? eej voeg mij ff toe aan je friend list ! maare ik dacht ga ik is veel MM spelen en beter worden Niet dus.. :) Noujah bedankt gast voor het zeggen :)

11. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

je bedoeld heel snel heel goed?

leuk spel halo 2 ,1 x gedaan en toen dat hele mooie tinnendoosje in de kast gegooid.

deel 1 was super,2 zonde van het geld(MIJN MENING!)

12. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een keer met je spelen. Maar ik weet van MLG af en speel ook geregeld in parties. Ik vindt Matchmaking wel leuker want vaak zit je met zo'n 8 goede spelers en vindt ik 50 kills echt te lang duren. Maar aan de andere kant MM zit je vaak bij droppende newbies.

Ik heb overigens wel gemerkt sinds de update dat je zonder combo ook gemakkelijker kan winnen met alleen een BR tegen combo.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja beetje raar wat je nu zegt, aangezien je in matchmaking met een SMG start en met MLG met Battle Rifle.

14. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Define raaaaaaarrrrr. Je leest mb niet goed. :+

15. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist

16. DuckyWarrior

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben je dan? :confused:
    Nouw ja ik voeg je wel toe...( Wat is je tag? )
    En ik heb trouwens een nieuwe account = De PunisheR NL
    (Maar ik kom af en toe ook nog op DuckyWarrior)

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel leuk dat steeds meer mensen dit gaan spelen, want met MLG settings gaat het gewoon om je aim en je skills en niet om het geluk wat in matchmaking voor een groot deel toch wel zo is. Ook is het zo dat die levels niets zeggen want ik heb met mijn teams vaak genoeg gespeeld en gewonnen we hoge levels dus ik trek me daar ook niets meer van aan.

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het is zo boring als wat die gametype

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

En, je hebthyelemaal gene last ervan dat de host meer kills maakt......
    Custom games zijn vaak voorzien van meer lag/delay.......

En Skill ontwikkel je sowieso als je vele speelt, lijkt mij. Waarom zou je dan een wazig gametype gaan spelen?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2005
  20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm dat deze thread nog steeds open is. :{

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina