Ik heb hulp nodig met BF 1942 elke keer als ik hem probeer te starten crasht hij naar de destkop! Het probleem is dat je een pentium 3 nodig hebt en ik heb een THUNDERBIRD maar dat is toch gelijk aan elkaar? Hoe moet ik dit voorkomen?
Dat heb ik ook af en toe, ligt niet aan je pc denk ik. Ik reboot dan altijd ff, en dan doet ie t altijd we weer normaal
hmm dat probleem had ik net ook.... probeer ff de computer te restarten dat hielp in ieder geval bij mij anders reinstall hem ff ,of als je crack gbruikt probeer andere..
Het ligt aan mijn PC kijk: ik ga naar start/programmas/EAgames/battlefield1942/easyinfo/requierments en dan staat er CPU minimum: pentium ||| your system: thunderbird en statis: zo'n rood rondje in plaats van een groen vinkje! maar ze zijn toch gelijk aan elkaar dus ik snap het niet
mmmm Hij start nu op maar als ik hem nu speel crasht hij of loopt de computer vast. Wat is dat nou voor een probleem? help pleaze
Misschien is t beter om de graphics dan maar heel laag te zetten ofzo... als een spel niet een beetje soepel speelt vind ik t niet leuk. Ik weet niet of die low-graphics t probleem op gaan lossen, misschien is je pc jammer genoeg echt gewoon te oud.(probleem dat je bij de xbox niet tegenkomt)
Moederbord drivers lijken me het probleem. Als je een VIA based moederbord hebt: http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIA_4in1_443v.zip Als je een ALi based moederbord hebt: ftp://www.ali.com.tw/driver/agp_1.83_eng.zip Misschien helpen nieuwe videokaart drivers ook... Een Athlon thunderbird is trouwens iets heel anders dan een P3, maar op zich zou het natuurlijk geen probleem moeten zijn.
hoe kan ik zien wat voor een iets mijn moederboard is????? en ik krijg nu de fout melding als ik speel: BF1942 heeft een fout veroorzaakt in <onbekend> is dat ook een moederboard probleem?
Onzin, ik heb een AMD thunderbird en mijn vrienden ook, geen probleem. Ik zou nieuwste drivers erop zetten en kijken wat hij doet. S6
mijn systeem: ----EASy System Summary-------------------------------------- Video Card : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Video Driver : nvdisp.drv Driver Version : 4.13.01.3082 Sound Card : VIA AC'97 Audio Controller (WDM) Sound Driver : viaudio.SYS Driver Version : DirectX : DirectX 8.1 Operating System Windows ME 4.90.3000 ----EASy System Output--------------------------------------- Computer Name : OEMComputer CPU Info CPU Count : 1 CPU Type : 899 MHz AuthenticAMD Thunderbird 6 4 2 RAM : 256 MB Total 104 MB Free Virtual RAM : 1792 MB Total 1630 MB Free Operating System : Windows ME 4.90.3000 Default Browser : Internet Explorer Version : 5.50.4134.600 Temp Directory : C:\WINDOWS\TEMP\ Size : 118 MB ------------------------------------------------------------ ----Display Info-------------------------------------------- Number of Displays : 1 Current Mode (Primary) : 1152x864 16 Refresh Rate (Primary) : Optimal refresh rate Primary display device Description : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Manufacturer : NVIDIA Video Memory : 64 MB Main Driver : nvdisp.drv Version : 4.13.01.3082 Supported Display Modes | 16 | 256 | 16 bits| 24 bits| 32 bits --------------------------------------------------- 640 x 480| * | * | * | | * 800 x 600| | * | * | | * 1024x 768| | * | * | | * 1152x 864| | * | * | | * 1280x1024| | * | * | | * 1600x1200| | * | * | | * ----Direct X------------------------------------------------ DirectX Info Version : DirectX 8.1 DirectDraw Info Version : 4.08.01.0881 Certified : Not certified DirectSound Info Version : 4.08.01.0881 Certified : Certified DirectPlay Info Version : 4.03.00.1096 DirectInput Info Version : 4.08.01.0881 ------------------------------------------------------------ ----Drive Information--------------------------------------- ----CDRom Info---------------------------------------------- Cache size : 1238 KB Access Pattern : Quad-speed or higher Drive Letter A Volume Name : Type : Floppy File System : Total Space : 0.00 KB Free Space : 0.00 KB Drive Letter C Volume Name : Type : Fixed File System : FAT32 Total Space : 37.08 GB Free Space : 23.57 GB Drive Letter H Volume Name : Type : CDRom File System : Total Space : 0.00 KB Free Space : 0.00 KB Drive Letter I Volume Name : Type : CDRom File System : Total Space : 0.00 KB Free Space : 0.00 KB beetje lang maar ja
waarom koop je hem niet op de Xbox? Omdat er geen multyplayer op zit zeker En op de Xbox issie nog niet uit
Ik had het zelfde probleem tis toch alsie een level laadt dat hij dan terug valt naar de desktop? Je moet je videokaart dan updaten ofzoiets op www.nvidea.com dat had ik toen ook gedaan en toen deed hij het veel suc6!