[XOne] Ik heb live software zonder xbox starter kit

Discussie in 'Games' gestart door Banjy, 6 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb nog geen xbox live. Maar toen ik net voor de grap bij return to castle wolfenstein op xbox live drukte ging hij de software installeren. Nu kan ik straks "gratis" kijken als ik alles ga aansluiten of xbox live werkt. Natuurlijk kon ie geen network vinden enzo maar zo kan ik wel mooi kijken wat je allemaal kan invullen enzo. Misschien is dit ook zo wel bij andere live games.

Ik vind het in ieder geval wel leuk dat ik het kan testen. En dan pas een kit kopen om een gamertag aan te maken.

Ik denk ik zeg het maar even misschien wisten jullie het al maar toch. Dan moet je deze thread maar weer snel sluiten.

Grtzz

2. IK NL

IK NL Guest

ehm yeah wat een ontdekking (iedereen had dit al toen splinter cell uitkwam maar goed)

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell installeert de software niet, alleen xbox live
    compatible games doen dat. dus niet downloadable content

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell wel hoor maar oké als jij het zo goed weet.
    ik had het in ieder geval wel gekunt met Splinter cell. toen ik hem net had had ik de xbox aan het net gehangen en toen ik gewoon op downloadable content drukte bij SC ging die XBL installeren dus ja.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    wis ik wel....*) *) ff kijke of jullie opletten:p

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dit is echt al zeker een half jaar bekent ofzo, kijk eerst eens wat rond voordat je met zo'n loze opmerking komt het is vrij logisch dat iemand anders dit ook al zou hebben kunnen ontdekken lijkt mij.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Algemeen bekend ondertussen. mr.ed, houd je bijdehante commentaar alsjeblieft voor je, Gansta Ba is net nieuw op het forum, en kan dus niet alles weten.

Anyway, case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina