Ik heb MORROWIND maar ik snap er geen hout van!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfsflames, 14 nov 2002.

1. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Nou leg me eens uit hoe je begint :confused:

2. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er morgen pas om, maar bij zo'n spel zou ik alvast beginnen met de handleiding eens goed te lezen.

3. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

ja ok maar het traden snap ik niet enzo...

4. Soetje

Soetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al uit dan?

5. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Yep alleen FRS heeft hem het is een mooie game maar moeilijk in het begin.. dit is mn eerste RPG daar kan het ook aan liggen.

6. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het eens uitleggen het duurt wel ff maar ik post zo

7. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

8. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit op een boot, een slaven boot. Je wordt wakker uit een droom, waar een stem je verteld over je lot. Je wordt uit het schip gehaald, door de overheid vrij gelaten, maar..warom?

Je begint met een personage keizen en je skills the indelen. Dat over skills zit zo:

Je hebt 3 soorten skills, Stealth, Combat, en Magic.

Je hebt 3 catagorieen: Major skills (beste) minor skills (2de) en misc. skills. Door de verschillende vaardigheden uit combat (ex.long blade) stealth (ex. sneak) en magic (ex. enchantment) in major, minor en misc skills te sorteren, bepaal jij welke je een bonus op wil en dus gaat gebruiken: major skills krijg je een grote bonus op, dat zijn de skills die je veel gaat gebruiken (ex. wil je stelen? zet dat sneak, security en acrobatics op major skills met wat andere). De skills in minor krijgen een kleine bonus, die vaardigheden je dus wel gebruikt maar niet vaak. Mic. skills krijgen geen bonus, als je die later wel wilt gaan gebruiken heb je dus meer tijd nodig om die vaardigheden te trainen.

Je kan in het boekje of op www.gamefaqs.com lezen welke skills goed zijn voor wat voor karakter.

Nu je dus uit die boot bent mag je je personage kiezen, het soort ras, M/V je hairstyle en je gezicht. Alle rassen hebben verschillende bonussen en speciale powers.

Nadat je dat hebt gedaan ga je ergens naar binnen (je wordt het wel verteld) en daar moet je dat gedoe met class doen (wil je een vechter, dief, scorcerer, wizard, witch hunter etc worden). Dan mag je dus major, minor en misc. skills kiezen. Dan mag je een sterrenbeeld kiezen die je een aantal bonussen geeft.

Waar het dus op neer komt is, je moet ras, class, major, minor skills, en sterrenbeeld goed op elkaar afstemmen. Dit wordt moeilijk, maar probeer eens wat uit en doe het over, todat je denkt dat je het goed hebt. Je realiseert je later meschien pas dat je het niet goed hebt gedaan want dan kom je pas in aanraking met wat je wil doen in de wereld, nou, gewoon overnieuw gaan, het zal wel moeten, maar als je minder dan 5 a 8 hebt gespeeld is dat niet zo erg.

Je komt steeds meer te weten en weet steeds meer wat je eigenlijk uit je "leven" in het spel wil halen. Zoals ik zij check het boekje en het internet voor meer.

Trouwens, over die skills, hee is niet erg als je 24 uur later in de game ziet dat als powerful warrior je toch wel sneak nodig hebt want dan moet je gewoon meer tijd (geld?)steken in wat training.

Over training; je wordt beter in springen 9acrobatics) door te springen, beter in atheletics door te rennen, beter in mysticism door dat soort spells uit te voeren.

laatst: als je in balmora bent (je ziet wel) ga je dan inschrijven in de "clubs", de vechters, magie, of geheime dieven (in de kroeg) club zullen je missies geven en je betalen, enzo.

Daar, alstublieft:D

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    muhahaha dat is veel!

10. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

THX maar het praten hioe gaat dat je ziet rechts onderandere: Background en zo.. maar dan?

11. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld hoe je moet praten? spatie balk op de pc maar op de xbox weet ik veel:{ naruurlijk is het interface wel anders dan op de pc dus daar kan ik je niet veel bij helpen, gameplay wel.:)

12. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het, maar ik snap de zin niet...]:-

13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of hij al te verkrijgen is bij de Mediamarkt in Amsterdam?

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bleh vind deze games echt bagger want ik haat het om tegen bots te praten, bots moet je schieten niet mee praten. Kijk als het een MMORPG was dan was het een veel beter spel.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wolfsflames, lees het boekje eens, en voor de rest.. lees de instructies.. bij elk ding staat er precies welke button je moet indrukken voor bepaalde acties.. simple as that..

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor het geval je het nog niet wist, je kan die bots ook afhakken hoor 8)

17. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    en voor het geval je het niet moest weten in een mmorpg zitten ook bots om mee te praten

18. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ja nu snap ik het al een beetje meer nog wat oefenen. Dit is echt een "bedgame" lekker s'avonds in je nest gaan spelen. Groetjes!

Deel Deze Pagina