Ik heb net Resident Evil bestelt voor de GC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 15 mei 2002.

1. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten dit spel heerst zoooo erg op de ps1 was het ook al de beste versie en nu is ie helemaal bizar8)

2. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch een xbox site??????:confused: :confused: :confused:

3. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch overige toppic of lees ik het verkeert.

4. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hooor maar dit id een xbox site dus mouven

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, mensen, ff lief blijven tegen elkaar. Als hij wil melden dat hij een game gekocht heeft dan mag dat best.

trouwens zover ik weet heeft lucky lenn ook een xbox

6. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ok, als hij dat wil vertellen mij best. maar het heeft weinig met ons xdoos te maken......:)

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speelde RE op de PU awards, vond er geen bal 'an

dat mannetje liep constant tegen deuren op, en hij moest bij elke deur laden.

verder zag je niks omdat je niet om de hoek kon kijken, en die graphics vond ik helemaal niet indrukwekkend met die pre-rendered achtergrondjes. Dat kan op een normale PC ook (zie myst etc.)

De character models vond ik ook beetje tegenvallen, ik zag eerst een filmpie daar lijk hij me heel mooi...

8. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey RS lijkt me echt lachen hoor. Eerst maar ff een NGC bestellen denk ik. Zal ik dat nu doen? Bij Neckermann of zo en dan gewoon niet betalen? Nee kan ik niet maken. Nee Resident Evil lijkt me echt wel mooi op dat kleine tering ding ;).

Ennuh btw, de mensen die hier een beetje kinderachtig doen tegen mensen als ze het over NGC hebben. Niet vergeten dit is geen FANBOY-Site. Sterker nog, dit is overige games en consoles lounge, hier mag je alles posten. Tenzij het spammen is, dan gaat kobold aars kicken :p. Ok?! Ok, ik heb gesproken. Ik ga nu weer, ik moet schijten.

Laatst bewerkt: 15 mei 2002
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad zo enorm lomp als er hier wat gepost over andere console dan Xbox dat het meteen is 'Dit is toch een Xbox site?' pff het is n gamessite met Xbox als onderwerp, met veel gamers die overal op gamen..

10. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moeten jullie een algemene voorwaarden maken of zo, dat je geen fanboyism mag verspreiden. Of hadden jullie dat al? Ik heb het blijkbaar niet gelezen :p.

Ik word wel enorm pissed als ik echt KINDERACHTIGE mensen zulke posts zie versturen. Zo stom, zo achterlijk.

P.s. sorry dit hoort niet hier, het moet bij opmerkingen enzo, maar moest het ff kwijt.

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook, schijtze! :9

12. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu kan je dus zien wie hier echte gamers zijn.
    Dank u Wouter, ponks en Kobold maar vergeet niet dat die demo die je waarschijnlijk zag niet voor 100% draaide en dan zeker niet de graphics.
    Ik was laatst bij een VIP Nintendo GC party en daar draaide veel demo's die nog lang niet optimaal waren.

13. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dit spel heerst this is horror eye candy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Deel Deze Pagina