Was vandaag op de megafestatie(wat eik niet zo veel aan) en heb daaro splintercell gespeeld, de E3 versie. Er waren een paar tech demo's die je kon bekijken en een paar mannetjes kan neerschieten. je kon ook de eerst missie spelen maar dan liep is steeds vast .
op de megafestatie in de pu stand, ik ben met sjorsboomschors en wenze denk de enigste want we moesten er helemaal om vragen of we hem mochten spelen.
en vertel hoe was het???????? ik ga zaterdag en ik zal niet weggaan bij de PU stand todat ik Splinter Cell kom te spelen. (als het moet ga ik zelf dreigen om mijn abo op te zeggen )
ze zeiden dat ze elke dag een andere beta zouden hebben ofzo en je hoef techt neit te dringen want ik heb wel 20 min relaxt zitten gamen. Ik von er niet echt veel aan want je kon overal in 3 sec naar de exit van elk level lopen maar dat kwam omdat het een techdemo was. je kon het eerst level dan wel spelen maar dan kon je door muren heen en ging je mannetje vooruit zonder dat ie liep enz.
ja maar het spel is toch ook nog lang niet af. je krijgt nu wel een goei indruk van de grafiks en dat ziet er echt mooi uit vooral de gordijnen die bewegen als je er lang of doorheen loopt en het licht wat er doorheen schijnt.