[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!)

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    De grote dag!!

Nou, morgen is het eindelijk zover voor de mensen die hun XBL-kit bij XboxWorld hebben gepreorderd. We kunnen eindelijk gebruik gaan maken van de Xbox Live service van Microsoft. Al maanden wachten we vol spanning af, en eindelijk is de grote dag dan aangebroken. Een prachtige ervaring en een grote flop? Morgen zullen we het weten..

Zoals bekend kan de Live registratie moeilijk zijn voor mensen met een afwijkende internetconnectie, daar zijn echter genoeg andere topics over te vinden. Deze topic is meer bedoelde over de eerste ondervingingen van Xbox Live. Is misschien iets aan de vroege kant maar goed, niemand weet wanneer de NPD precies langs komt dus ja, hopelijk morgen genoeg (nuttige) reacties.

Nogmaals: Geen geflame over nietwerkende verbindingen, connectieproblemen enzovoorts, daar zijn al genoeg topics over.

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Xbox Live trouwens vrijdag ook meteen in de Media Markt liggen?

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niet gepre ordered maar ik heb wel zin om de eerste reacties te lezen :D veel plezier gozahs

4. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

niet voor mij want ik werk elke dag van 9 tot 5 dus niemand is thuis en ze komen de volgende dag(donderdag) weer terug maar dan ben ik er ook niet!

waarom kan je m niet bij t postkantoor ophalen?
    is makkelijker

*edit*

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2003
  5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou please niet zeiken over die connecties, en ook niet over of het ergens al in de winkel ligt... Ik ben geen MOD maar deze topic is puur voor de ondervindingen van de mensen die straks gebruik maken van Xbox Live, al die posts over wanneer, waar, hoe en met wat plaats je dan maar ergens anders...

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen in R'dam toch hoop ik? Ja, het is huilen met de pet op met dat chello en UPC.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Luister ff naar de topicstarter. Dus niet gaan posten als je niet op Live kunt, alleen posten als je Xbox Live hebt en wat je ervaringen ermee zijn.

Dank u.

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dank U DarkwingDuck, dat is inderdaad waar de topic voor bedoeld is :)

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet wachten op Live. Ik heb besteld hiero dus zal wel morgen krijgen. Me ma is de hele dag thuis (heb ik haar gecommandeerd) dus zij ontvangt de boel. Alleen ben ik me CC regristratie vergeten op te sturen dus ken nog twee weken wachten. Maar kan alvast met me communicator op de fiets :+

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz :p Als je je reputatie hoog wilt houden zou ik niet met die communicator door het dorp gaan fietsen, ziet ook zo kut uit :p Ben overigens wel benieuwd of dat ding een beetje goed zit en degelijk is...

11. gegron

gegron Guest

ik hoop dat ie voor 10 komt dan kan ik sochens nog spelen en anders moet ik tot 12 uur wache tot ik weer kan

12. masterape

masterape Guest

IK KAN ECHT NIET MEER WACHTEN!!!BEn zo blij met dit nieuws!Eindelijk is het moment daar!!!8)

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, bijna :)

14. Xstyle

Xstyle Guest

maar.......denken jullie nou echt dat de Live pakketjes al zo snel verkocht zijn in de winkels????

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Reken er maar wel op. Dat komt omdat de winkels in Nederland eigenlijk veel te weinig kitjes aangeleverd gekregen hebben. Live verkocht in Amerika en Japan zo goed, dat MS een gedeelte van de kitjes die voor ons bestemd waren daar verdeeld heeft. Minder voor ons dus, en de tweede levering wordt pas in april verwacht.

16. Xstyle

Xstyle Guest

hopelijk ben ik et 1ste uur vrij!!!!
    of ik laat mn moeder et wel halen:)
    ach ja, ik zie et wel

17. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

voor vrijdag gaat niemand online dus veel heb je er niet aan!

geduld mensen!

18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi verhaal dennis.
    Alleen nietwaar he.....

19. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Idd..

Mijn grooste angst is nu alleen dat ik de postbode mis.. :\

20. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Same here vriend :)

Ik ben morgen werken tot ongeveer 12 uur en mn meissie is alleen thuis morgen.

Uiteraard moet zij morgen met 1 van de 2 fretten(huisdier dus) naar de dokter voor een castratie.
    Ze is maar 2 uurtjes van huis weg maar dan komen ze altijd joh :)

Maar wie weet heb ik een keer geluk he :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina