ik izt vast met max payne

Discussie in 'Algemeen' gestart door ovl007, 15 aug 2003.

1. ovl007

ovl007 soldier of anarchy

Leuk Bevonden:
    0
    op het einde op den top van da gebouw moet ge die helicopter verslagen door dieje plaar der op te gooien, hiervoor moet ge die kabels losmaken. vraag: ik kan alleen maar ene kabel losmaken omda de andere achter dieje muur zijn, hoe geraak ik aan die andere kabels? alvast bedankt.

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Uit de FAQ:

zoohw heuj wah un toffe geem seg!

Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd.

En als je nou eens wat duidelijk uitlecht, welk level enzo.

3. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm die jongen is gewoon belgisch....en uitlechen is geen werkwoord.....

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ene kabel kapot knalle (die aan de pilaar vast zit) dan de andere (kan je gewoon raken met sniper rifle ofzo, vanaf het punt waar die andere kabel zat) en dan je gun leeg rukken op de pilaar zelf

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    en dan valt ie op de helicopter:p

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep je moet gewoon inzoomen en waar de kabel vastzit aan de grond op schieten. Helemaal niet moeilijk.

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, beetje flauw einde van het spel vond ik zelf...
    Weet geen details meer, was n tidje geleden, maar je kan dit op verschillende manieren doen, je kan ook gewoon met die grenade launcher die paal omver blazen dacht ik.... ik weet t niet meer zeker, maar...

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Je bedoeld die paal omver bommen met de M4.
    Inderdaad wel omver snipen die lijnen. Je kan helemaal aan het uiteinde van het gebouw gaan staan, dan kan je ze allebei in 1 keer doen. Daarna nog 2 M4 schoten nodig.

Is trouwens wel vet hoe het einde weer samenloopt met het allereerste filmpje als je net begint. Deze game is master_O_

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    klopt ja ik vond t einde ook wel vet eigenlijk wel een beetje cliche dat gelijk het weer weer optrekt enzo. maar goed.
    Bij Max payne loop je btw met een oue lul rond in een net pak?!? en nu moet je wijf gaan redden ofzo ik vond het juist vet aan max payne dat ie toch niks anders had dan wraak dat was vet. maar goed, een happy end is blijkbaar een vereiste.

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap geen hout van wat je zegt
    wat vraag je nou? en wat zeg je nou? :+

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die tuwen waar zo'n grote paal aanvast zit kapot schieten ( met een sniper) dna valt ie op de wegvliegende helikopter en heb je Max Payne uitgespeeld

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ok, dan vraag ik het hier ook gewoon, ik zit in part 1 chapter 4 vast, ik moet uit het hotel snappen, maar hoe. Ik kan naar buiten op het dak en door het raam weer naar beneden, maar beneden zitten de deuren op slot en zijn niet open te knallen, dus kan ik alleen weer met de trap naar boven. Wat moet ik hier doen?

edit: antwoord gevonden, door exit kan je voor een korte tijd opendoen met alarmsysteem bij kassa. wat me wel opvalt is dat ik weinig bullet time gebruik, maar dat zal wel meer worden als ik verder ben denk ik.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  13. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    er staat daar toch ergens een kachel/gas tank achtig iets?
    Knal daar s goed op of gooi een granaat.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nog een vraagje waar ik echt niet uitkom en niks van snap. Ik zit nu in het restaurant, part 2 chapter 4. Dat restaurant ontploft en dan moet je er door heen rennen ofzo, eerste en 2de ruimte kom ik door maar in het 3de zit ik vast. De hele kamer ontploft dan en die rolluik die daat zit kan niet open. Zit er ergens een schakelaar ofzo want ik weet niet waar ik heen moet???

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Als Max Payne dezelfde als op de computer is dan kun je ook daar gewoon doorrennen. Volgens mij uit mijn hoofd kun je achter in de kamer links, maar bind me er niet op vast.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    en wat moet er in die kamer zitten, want die rolluik zit dicht, als je die dubbele klapdeuren komt zit die rolluik voor je.
    denk wel dat het dezelfde is als de pc versie.

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die kamer met al die banken en tafels enzo, volgens mij kun je dan achterin links gaan. Ben je al in de keuken geweest?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Eerst kom je in die kamer met banken en tafels, daar begint de ontploffing, dan spring je over de bank rechts van je en een kwarslag links zit voor je de deur naar de keuken, daar zit schuinvoor je een deur naar een opslagkamer en daar zit je dan vast.

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al een keer de trap op geweest.
    Volgens mij moet je een keertje achterin een kamer linksaf

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    hm, nog niks gezien, toch nog maar ff goed kijken

Deel Deze Pagina