Ik kan niet in de MotoGP forums...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door OCM3RZ, 9 mei 2003.

1. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd worden er erg veel Centrale MotoGP forums geopend. Als ik er dan via de site op klik, dan kan ik er niet inkomen.

Dit is bijvoorbeeld zo een forum: [Centraal] MotoGP XBW Challenge [Standen en uitslagen]]

of deze

[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Algemeen]

Dit is mijn foutmelding:

You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
    2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Ik mag dus waarschijnlijk niet in die forums. Mijn vraag is nu aan de leden: hebben jullie dit ook? En aan de mods: hoe komt dit?.

Alvast bedankt

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat komt waarschijnlijk gewoon doordat ze de centrales alvast aanmaken hij zou binnenkort wel open gaan he!

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, dat kan waar zijn, maar als ik naar Xbox Games/ Xbox Live Gaming ga, dan staan die threads er niet. :{

Is er een heel nieuw forum aangemaakt?

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das normaal, maar een paar moderators hebben nu toegang tot het aparte Moto GP gedeelte. Ik denk dat het binnenkort wordt geopend! :)

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen ik weet het ook niet een mod zal dadelijk wel een duidelijk antwoord geven.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    forum is gewoon niet toegankelijk voor iedereen omdat er nog wat zaken geregelt moeten worden. Zodra 't voor iedereen toegang vrij is word er vanzelf een aankondiging neergeplant :)

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, ok dankjewel.

Ik dacht al; zouden ze me geband ofzo hebben :{

(denkt aan twist :p :p :p , nee hoor grappi O-))

Deel Deze Pagina