als je een keiharde shooter wil moet je voor Unreal gaan. Maar Unreal is meer multiplayer, voor de single player moet je hem niet kopen
Unreal is meer dom om je heen schieten. Het gaat ongelooflijk snel. Bij Halo is meer tactiek nodig. Beiden games zijn hartstikke stoer online. Maar mijn voorkeur gaat toch naar Halo... Ik heb er niet echt een reden voor, maar ik kan je wel garanderen dat je geen spijt zult krijgen als je deze game koopt.
Halo als je in je uppie bent? Dat lijkt me dus niet he...je bent zo door de singleplayer missies heen. Het spel is juis gemaakt voor multiplayer. UC eigenlijk ook, daar maakt het de keuze ook zo moeilijk. Ook al zijn het twee totaal verschillende games. Het hangt er gewoon van af waar je van houdt. Van het dom raggen zonder verhaal, of van de meer doordachte actie met een goed verhaal erbij.
x Als het je niet uitmaakt zou ik voor de goedkoopste kiezen. Halo "doet" hier rond de 30/35, Unreal zeker 15 euro meer. Koop die dan over een paar maanden.
halo/uc Ik zou voor uc gaan (maar das mijn mening) op halo was ik te snel uitgekeken.Uc boeit me nog steeds heel erg.En ik ben van plan live te nemen duzz dat wordt zuper vet.Maar misschien dat met live halo me ook weer gaat boeien ,wie weet.......]:-
Halo heb ik nu is echt cool en UC ga ik ook binnenkort kopen.Halo is voor de bruutheid en single en multiplayer en UC vooral voor de MP
Hoi, Halo zuigt vierkant ( niet nemen dus ), Unreal korte sp maar met xbox-live zeer goede mp. Ik zou voor James Bond Nightfire gaan. De sp van Nightfire is beter dan van de twee hierboven en de mp ook!
Je vergeet er steeds bij te schrijven "vind ik", is geen feit wat je neerzet, is een mening en die van jou wordt om een reden bijna nooit gedeeld. Halo mp is geniaal imo. Halo voor sp en mp. Unreal voor mp, sp ben je zo op uitgekeken. Serious Sam voor een top sp.
Ik vind dat Halo iets te sloom gaat vooral bij de multiplayer, en ook nog dat de levels groot zijn ben je lang elkaar aan het zoeken maar het is wel een flexe spel. Ik heb UC 2 dagen geleden gehaalt en vooral voor Xbox Live zodat ik nu beetje kan oefenen enzo.. Maar ik vind UC en Halo evengoed. Je moet maar even kijken wil je een snelle shooter of een wat langzamere want. Ik zag het verschil al duidelijk in Turok als ik het vergeleek met Halo kwa snelheid, moet je nagaan met UC.