Head set Een vriend van me woont verderop in de straat maar we kunnen als we motogp zitten te spelen niet met elkaar praten. We horen anderen mensen wel en kunnen wel met hun praten maar elkaar horen we dus niet. Weet iemand hoe dit kan want wij staan voor een groot raadsel?????
met motogp kan je alleen met de persoon voor je en achter je praten d8 ik, heb je wel is op achtereenvolgende plaatsen gereden en het dan geprobeerd?
Bij Moto GP kan je inderdaad alleen maar praten met mensen die dicht bij je in de buurt rijden. Nu kan je tegen je vriend zeggen dat je te goed voor hem bent om te praten
nee, hij bedoelt dat als je in dezelfe gameroom zit dat je dan niet met elkaar kan praten, dit probleem heb ik ook met mijn buurjongen , (en we hebben allebei een andere provider) vaak kan ik zijn game ook niet joinen, dan krijg ik de melding: Gamesession no longer available.
Dit lijkt te komen door de ip range ... maar het vage is dat he dit ook hebt bij een andere provider rara ... Jullie hebben dan wel een andere provider maar de crux zit hem in het soort abbo ... ik denk dat jullie beide adsl hebben ... adsl lijn word uitgebaat door KPN (beheerder van de lijn) deze deelt ook de ip range uit. KPN heeft gemerkt dat het mogelijk is om een netwerk op te zetten binnen de ip range of dat mensen makkelijk kunnen inbreken... om dit te voorkomen heeft men de communicatie tussen buren uitgeschakeld ... waardoor jij de ander niet kunt zien ... hier is helaas geen oplossing voor (klagen bij kpn)?