Ik kan niet saven om spelen.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xbox_360, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_360

Xbox_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey. Ik heb een groot probleem. Ik kan niet saven en ook niet spelen. Athans het kan wel. Ik moet elke keer als ik mijn Xbox 360 opstart een nieuw acount aanmaken. 64 MB memory stick zit er goed in dat zie ik in de opties want de optie memory staat erbij. En als ik hem dan save is het ook goed. Maar als ik mijn Xbox 360 uit zet en weer aan zet dan moet ik weer een nieuw acount aanmaken. En weer met alle spellen die ik heb new game starten. Omdat me andere acount van eerst uit staat. Ik kan hem aanzetten. Maar dan heb ik daarna weer hetzelfde probleem. Ik had wat zitten rommelen. Ik had mijn eerste acount verwijdert samen met alle savegames. Kan het mischien daar aan liggen. Je zou haast zeggen van niet. Dit is erg vreemd. Heeft iemand hier de oplossing voor?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh ik snap het niet

Wat je moet doen. Je maakt een account aan ... saved die op je 64MB unit .. en als je je xbox aanzet kies je je account en gaat spelen :) .. dan kan je ook gewoon saven

Het beste kan je hier je vraag stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina