Nu ben ik het echt zat als Bart smit hem morgen niet bezorgd dan pleeg ik zelmoord hoor ik denk morgen op school alleen aan mijn xbox of ie er al zal zijn
ik kan ook niet meer wachten ik wordt helemaal gek en het doosje van halo kan ik ook niet meer zien ik wil nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu de xbox, morgen kan ik hem pas om 5 uur ophalen want mijn moeder moet vanavond werken en slaapt over dag, de reden dat ik hem niet zelf haal is omdat hij nooit op mijn fiets past (denk ik, maar wel in de auto bij mijn mamie.
ben zo juist gebeld door dimensionplus dat ik hem morgen kan ophalen Heb morgen gvd wel 9 lesuren. en ik kan niet thuisblijven want met muziek moeten wij een rap rappen en het zou een beetje lullig zijn voor de andere kinderen in mijn groep.
Ff een vraag kan de doos van de Xbox gewoon in een tas en kan ik hem dus op de fiets meenemen of is ie daar te groot voor?
Ik hier ben morgen en overmorgen vrij (zalig leven als scholier). Ik ga eerst om 10 uur bij de Dixons m'n xbox ophalen en dan Halo nonstop spelen tot ik van uitputting van mijn stoel donder (of mijn blaas moet al geknapt zijn).