Hoi ik kom er niet uit hoor welk spel moet ik nou kopen , splintercell, unrealchamionship, of medal of honer front line Wie kan me helpen? tanx
De reviews kunnen je vast verder helpen Dit ligt er totaal aan wat jou smaak is.. dat kunnen wij dus niet beslissen voor je
hmm mijn mening = Splinter Cell mohf in ieder geval niet, die valt gewoon tegen (alles wat mohaa wel had heeft mohf gewoon weg niet) en unreal....is leuk als je veel aan multiplayer doet met vrienden, anders kan je em beter laten liggen denk ik... ga iig ff wat reviews lezen ! suc6 met je keuze
Lees: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=51 van unreal championship is er hier nog geen review en van MOH kan ik er nog geen vinden.
splinter cell hoor je eigenlijk wel in je bezit te hebben. Vinnik dan persoonlijk. Gaat wel vervelen en is soms behoorlijk irritant. 1 keertje speelbaar. misschien 2. maar et staat leuk in je kast. en het is toch Splinter Cell. UC lagt echt als iets wat onmetelijk traag is (als je et met meer dan 2 mensen speelt) et fragt wel lekker daarentegen en het ziet er mooi uit. + replayability value ligt hoog. ook XBL en MOH: F is een kut port, koop maar niet dus, gewoon MOH: AA kopen, MOH zoals et bedoeld is. (PC)
Tjah snappen sommige nog niet dat je ze niet kan helpen aangezien smaak anders ligt. Alle spellen zijn geweldig. Koop ze tweedehands. Bevalt het je niet ruil je ze of verkoop je ze.