Ik zit met een groot probleem, sinds vrijdag kom ik niet meer op LIVE!. Ik heb dindsdag nog gespeeld maar hij doet het nu al drie dagen niet. Ik dacht eerst dat mijn 2 maanden free trial waren afgelopen, maar ik had gelezen dat tenzij je het aangeeft microsoft er van uitgaat dat je wilt verlengen. Ik heb dit volgens mij niet gedaan. Een vriend van me zei dat ze misschien LIVE! aan het updaten waren en dat hij het daarom niet doet. Maar dit lijkt me een beetje sterk. Ik denk trouwens dat het aan mij ligt omdat hij het ook niet doet als ik een nieuwe account wil aanmaken. Wie helpt mij met dit probleem?
ik zal zo niet weten wat de oorzaak is van dat je niet kan inloggen misschien helpt het als je post wat de foutmelding is die je krijgt tijdens het connecten naar live?
Ok dan, hij zegt: could connect to xboxlive please try again later. En als ik ik die trouble shooter doe dan zegt hij bij die 4 dingen die hij checkt bij de vierde (connect te xboxlive) dat hij het niet doet. Ik connect trouwens via een router.
een beetje een onnodige post ... welke provider welke setup enz... ik kan hier echt nix mee... had je dit niet in de thread van je provider kunnen posten?
probeer ut hier eens voor een oplossing: http://www.xbox.com/nl-nl/live/start/connect/router/troubleshooting.htm
Ik heb als internet breedband van casema, hoe dat verder heet weet ik ook niet. Maar die link die je poste doet het bij mij niet. Ik weet ook niet hoe dat komt, ik was er zelf ook al opgekomen maar xbox.nl doet het bij mij ook niet. Internet doet het dus wel gewoon en verder weet ik niet echt wat ik nog kan vertellen. Ik snap er echt helemaal niets meer van.
zou je dit willen invullen: A: Abonnement 1: Naam provider 2: Soort abonnement (naam, type) 3: Kabel, ADSL, of anders? 4: Up- en downloadsnelheid B: Hardware 1: Modem merk en type 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? 4: Wat is de exacte foutmelding? 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
Plaats het ingevulde formulier svp in de juiste thtread. Ofwel in de thread van je provider, ofwel in de thread die over routers gaat.