ik krijg een fout bij installeren, wie helpt?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NeMeHoB, 27 nov 2003.

1. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey every1,

Als ik medal of honor: allied assault wil installeren (ja het origineel) Dan krijg ik de volgende fout; hij installeert niet en blijft op 0 % steken. Dit duurt dan heel lang en dan stop ik hem maar.... Hij geeft dan de volgende fout:

An error occored while launching the setup. Kan RPC niet uitvoeren.

Ook als ik updates wil installeren van windows xp doet ie het niet??!?!!?

Wie kan me helpen?
    Alvast bedankt

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien dat je cd (erg) beschadigd is? Want hij zegt dat ie het niet kan lezen :confused: Probeer hem anders vanuit je dvd drive te installeren, deze draait langzamer dus dan kijkt ie "zorgvuldiger"

Succes verder :)

3. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    staat de klok van je pc goed ingesteld want als die niet goed staat werkt je windows update niet (mag maar 100 dagen afwijken)

4. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer anders dit ff:

Ga naar Start > Uitvoeren en typ services.msc
    Zoek dan naar Remote Procedure Call (RPC) en kijk of deze op uitgeschakeld staat.
    Als dit zo is; Rechter muisklik > Eigenschappen en stel het opstarttype in op Automatisch.
    Computer opnieuw opstarten en dan zou ie het moeten doen...

5. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, bedankt voor de info .

Bij het aanzetten van de RPC (die uitstond) heeft het nog niet geholpen...
    verder is de cd helemala schoon.....

Ik heb mijn cpu net opnieuw geinstalleerd (een dag of 4 terug)

Dus alles zou het moeten doen..

Als iemand een ander idee heeft.

thanx

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is je lens vies van je cd-rom, moet je effe met zo'n apart cd'tje je cd-rom helemaal schoonmaken...

7. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    doe je hem in een brander of een cd-rom speler, want als je hem in een brander doet dan leest ie beter.

8. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het niet, verder is alles wel ok hoor.....hij leest cd's wel en begint ook met het install programmatje....waarin je de locatie aan moet geven etc. en dan op het moment supreme.....laat ie het afweten (bij het installeren dus) op 0%. Ik had trouwens ook americas army gedownload (is legaal toch?!) maar die installeerde die ook niet....dus kan niet aan lens liggen.......maar ik zit met mijn handen in het haar....!!! ARgh

9. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel zeer vreemd dan zou dus betekenen dat er een interne fout zit in de software van je compu. Anders moet je windows effe updaten.

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    :+

11. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja dat lukt dus ook niet, mijn klok staat trouwens helemaal gelijk dus dat is het ook niet..... Ik weet dat het zuigt....maar hij deed het voordat ik hem herinstalleerde helemaal perfect... Dus ik blijf hopen dat iemand het weet ?!!?! Blijf ideeen sturen, de rest alvast bedankt!

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    uhmz, formateren die zooi en een andere versie van windows erop zetten :)

13. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    How shit alweer niet goed gelezen |:- .Misschien moet ik maar eens een cursus zorgvuldig lezen nemen.
    Maar dat met die installatie fout heb ik ook al wel eens gehad. Dan kwam die bij 3% en dan bleef die steken. en beneden in de brander deed ie het wel gewoon. En dat america's Army is dat een normale installatie??

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    AA heeft een cd-loze installatie, en dan installeert hij 't zooitje ook niet, dus dan heeft het niets met je cd-rom te maken, je hebt dat RPC ding aangezet en nog steeds dezelfde fout? Misschien kan je meerdere RPC dingen aanzetten, je moet effe die foutmelding typen bij google, dan kom je waarschijnlijk bij een ander forum terecht waar iemand dezelfde fout had, meestal staat er dan ook ergens een nuttig antwoord in 't forum.

Hmmz Google vind hier niet echt overeenkomende klachten mee. Ook niet als je dat stukje nederlands over RPC weghaalt, hmm hmm.

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  15. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou goed, ik denk dat er niets anders opzit dan xp opnieuw (weeeeer) te installeren?! I.i.g. iedereen bedankt voor zijn/haar hulp. Waardeer het toch zeer dat mensen elkaar helpen !!! :)

16. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem dus niet aan de praat.......weinig zin om hem weer opnieuw te installeren....... ideeen???

17. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat dit helpt... KLIK

Deel Deze Pagina