het viel me op dat na mijn ban de posts zijn gereset, en dat ik dus vanaf begin februari 0,03 post per dag heb(lol), dus 4 totaal(van vandaag tot nu toe) waarom is het gereset, een ban was al genoeg straf hoor, nu gaat iedereen denken dat ik noobie ben alle 800 posts voor niks geweest, ik wil bewijs dat ik 1 van de grote xbw forummers ben, die trouw iedere dag weer post. waarom waarom, ik maak een eind aan me leven
What. The. Hell. Who the f*ck cares hoeveel posts jij hebt? Ik iedergeval niet. Ik weenie precies hoe dat komt, maar als ik jouw was zou ik er niet zo'n punt van maken. Je wil niet weten met wat voor problemen kinderen in de derde wereld leven, en jij zeikt over je postcount. Whaha!
ik begin al op koob te lijken, dus lang leven doe ik niet meer edit: die kinderen in de derde wereld hebben inderdaad meer gezeik, maar hier in nederland heb ik niet zo veel te zeiken, en toch wil ik wel ergens over zeiken. dus red een boom, eet een bever
ja denk maar eens aan die arme kindjes daaro ipv aan je postcount Zullen we een fondss oprichten mirik?
maar eerlijk gezecht kunnen mensen me niks schelen(zeker koob niet ), ik ben een dierenvriend, ik doe nog geen vlieg kwaad edit: ik vin het veel beter om eerst die lui te vermoorden die die walvissen kapot maken en de regenwouden kappen en de vachter van tijgers verkopen. daarna komt de mens pas voor mij. natuur is veel belangrijker voor mij
ff losstaand(geen nieuwe tread voor nodig): waarom is het iedere dag gehaktdag??????????? als ik vragen mag?????????
Postcount telt niet. Check aub andere topics hierover daar heb ik mijn standpunt al 3x eerder uitgelegd.
de mensjes kennen je hier toch wel, ze weten heus wel als ze de naam cyberlaui zien niet meer met een newbie hebben te maken. Behalve de newbies zelf en die kijken ook niet naar post counts want die weten lekker niet waar dat staat
Vind het wel zielig voor je maar ja, had je je niet moeten laten bannen vroeger zei mijn mamma altijd "eigen schuld, dikke bult"
BWHHAHAHHA HET IS TEGENWOORDIG< IEDERE DAG GEHAKTDAG! WHAHA das de mijne, die ruled....alleen je moet een soort ziek weird gevoel van humor hebben zoals ik denk ik wil je het snappen het overstijgt cuberlAUWE