who ik heb te veel geld blijkt nu, want ik heb me betaalrekening ff gecheckt en er staat weer protseling 500 euro op. ik wil: morrowind(is nog niet) sega gt2002(ook nog niet) halo2( ook nog niet) midtown 3(ook nog niet) crimson skies(ook nog niet) en nog wat games ik heb nu binnen 10 dagen me rewardpack(als ik microsoft mag geloven) met amped en rsc, ik heb verder al halo pgr en doa3 maar welke game kan ik nu kopen die vetjes is en mij zal bevallen
Ik heb vandaag Circus Maximus binnengekregen en hij is echt gaaf ! Vooral de multiplayer schopt kont ! Je kunt tegen elkaar spelen maar je kunt ook in de co-op mode met elkaar tegen de rest opnemen ! De ene bestuurt de Chariot (Paardenwagen) en de andere (de bijrijder) slacht onderweg de tegenstanders af ! Errugh leuk bedacht.........
Wacht tot vrijdag..... En hier komt die weer, voor de zoveelste keer!! 5 Juli, dan komt de super game Hunter: The Reckoning!!! Een echte Must Have!!!
lol, ik ga denk ik ook zo´n thread maken. Iemand anders ook van plan om zoiets te maken? btw. SAMUS, het is etc.
ik vin tony 3 ook wel vet, maar ik heb een groot deel van de game op de ps2 al gezien dus is niet echt nieuw dan. dus ik w8 op tony 4
IS ECHT VET ! Ik speel hem nu al 2 dagen en de Chariot Academy (het oefen/leer gedeelte) in dit spel is zelfs superleuk opgezet ! Zeer goed !