Ik neem denk ik Core. Waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blade, 15 sep 2005.

  1. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik ben hier laaang niet geweest maar binnekort ben ik van plan om de 360 te kopen.

    Nou ga ik denk ik niet voor de luxe versie want ik denk dat ik voordeliger en beter uit ben met de Core System maar ik weet het niet zeker daarom vraag ik het hier.

    Het zit zo, ik neem geen Xbox live dus aan die headset heb ik niks. Ik heb dan ook geen contend download dus daarvoor heb ik die HD niet nodig.

    Dus als ik gewoon een Memory Card koop voor mijn saves dan zit ik toch goed? Ik hoef ook niet per se muziek erop zetten.

    later, Daan
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar dan vind ik dta je wel een minimale next gen ervaring hebt...
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk idd dat jij met het Core System goedkoper uit bent.
     
  4. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij je oude games op de xbox 360 niet wil spelen en al die andere dingen dan is de core goedkoper. maar dan heb je geen chroom cd laadje :p
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    ..en daar draait t natuurlijk allemaal om;):p mja als je al die dingen niet wil kunj e idd beter core nemen dan heb je ook geen draadloze controller maar dat vind je vast ook geen probleem..
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het zo is, je kunt wel op het begin goedkoper uit zijn, maar wil je toch een beetje uitgebreid genieten van je mooie Xbox360, kun je beter meteen instaleren. Want als jij er later achterkomt, dat je live wil, dvd's wil kijken en toch maar een harddisk gaat kopen, dan heb je een headset en een dvd remote controler misgelopen. Want die disk kost 100, en dan heb je al evenveel betaald als de luxe versie. En dan hebben we het nog niet eens over dat mooie chrome cd laatje:p:p, en de high definition kabels. Ik denk dat je toch maar even moet denken over je beslissing, maar als je budget klein is, dan moet je toch maar de core kopen.

    greetz wooly


    Edit:// Je loopt ook nog eens draadloze controler mis, en dat is jammer want draadloos PWND 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Je kan ook dvd's kijken zonder de remote;)
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    O... volgens mij niet hoor, bij de huidige xbox kan het niet, en als ik met niet vergis heb ik ergens gelezen dat microsoft weer wil dat je een remot koopt. Heel erg zeker weet ik het niet, maar het is in iedergeval een hele gave mooi super design:p remote, en natuurlijk heel handig.

    greetz wooly
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox 360 Wireless Controller
    High-performance wireless gaming is here! Using optimized technology, the Xbox 360 Wireless Controller lets you enjoy a 30-foot range and up to 40 hours of life on two AA batteries—and when they run low, you're given ample warning so you can connect a Play & Charge cable for uninterrupted play. Plug the Xbox 360 Headset into the controller for full duplex voice communication: a wireless first. With quick access to Xbox 360 features including DVDs, music, pictures, and more, along with the ability to support four wireless controllers simultaneously, gamers can experience wireless freedom, precision, high quality, and performance for endless gameplay.

    It's cordless—no cables to plug in—with a 30-foot wireless range.
    The controller features integrated 2.4GHz high-performance wireless technology.
    New and improved ergonomic design enables maximum comfort and endless gameplay.
    New left and right shoulder buttons are designed for ease of use.
    Two analog pressure-point triggers, two vibration feedback motors, and one eight-way directional pad are included.
    Experience easy Vibration Control with a simple On or Off setting to match your personal preference.
    The Xbox Guide Button at the center of the controller gives you quick access to all your favorite Xbox 360 system activities, such as watching movies, listening to music, contacting friends on Xbox Live, and customizing your gaming experiences. Easily jump to the Xbox Gamer Guide or Xbox Live Marketplace.


    Je kan er 100% zeker DVD's mee afspelen!
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf als je het Core systeem koopt dat je duurder uit bent.
    Want bij de Xbox 360 Preium zit €150 tot €200 aan spullen
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0

    Jaah rikkel.... ik lees dat nu wel, maar toch vind ik dat het er raar staat, ze bedoelen volgens mij dat als je op de ring of light drukt dat je in het centrum van de xbox komt, dat mooie smooth menuutje van de nieuwe xbox. Waar vanuit je dvd's kunt kijken, maar toch blijf ik bij mijn punt en moet je toch weer een remote aanschaffen, maar heel zeker ben ik ook niet, maar wat ik wel doe is eventje een pm naar fardo sturen, die weet er alles van:p.

    greetz wooly
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan gewoon dvd's kijken zonder remote en zonder HDD :)
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, fardo, net een pm gestuurd. Maarja, ik had het toch mis. :'-(

    greetz wooly
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En pas als fardo het zegt geloof je het..... :{
     
  15. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch ook nog je ''xbox'' om die oude games te spelen??
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga niet voor de core.
    Sommige spellen verijzen namelijk een hdd of memorycard. Mocht je later een hdd kopen, ben je duurder uit. Tevens krijg je bij de Core geen draadloze controller als ik me niet vergis.
    Goedkoop is duurkoop!
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die laat staan wel. De mijne gaat naar mijn mama toe :cool: dan kan ik men oude games ook nog is spelen aangezien me meestal verveel daarzo.En de nieuwe blijft lekker hier staan.
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    als je al die dingen die in de luxe zitten los kopen ben je veel duurder uit maar als je ze allemaal niet nodig hebt kan je idd net zo goed de core system kopen
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, wat kost een memcard, die heb je hoe dan ook nodig.
    Die raakt op een gegeven moment vol, zeker met updates ed.
    Dan kan je er nog een kopen, maar had je beter voor de duurdere versie gegaan, al is het enkel om de hdd (qua prijs).
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    en als die nou overleden is of gaat overlijden in de toekomst
     

Deel Deze Pagina