ik zoek release datums van enkele spellekes Xboxworld crew, ik heb enkele vragen over een aantal spellekes waar ik de release date's niet van ken. ik zou heel graag de release date weten van america's army (omdat deze niet op de site staat). en ik vraag mij ook af wanneer de nieuwe formule 1 van EA-sports uitkomt. dank bij voorbaad
Hmm, maybe wel een goed idee om de release datums van het hele jaar op de site te zetten. Nu zie je alleen van de huidige maand en de komende maand. In het XBM staan ze wel...
F1 komt voorlopig niet op Xbox. Sony heeft de Licentie van F1 opgekocht t/m 2006 (volgens mij was het 2006, weet niet zeker meer)
ok, nog een keer: ea heeft geen licentie meer van de FIA, de rechten van de Formule 1 zijn tot en met 2006 exclusief voor Sony. F1 2004 is idd al uit op de PlayStation 2.
komt er een vervolg op Crimson Skies? want ik lees wel eens over Crimson Skies 2. waar kan ik hierover informatie vinden? alvast bedankt.
maar komt er dan nog een F1 spel uit binnenkort op de Xbox, het maakt niet uit van welke developer. aja en ik zoek oek de release date's van; half-life 2 (als die datum der tenminste al is), return to midway en america's army. dank bij voorbaat
Koel zeg, ik ook! Wanneer release jij je datums van enkele spellekes? En hoe lang heb jij gewerkt aan die datums van enkele spellekes?
nee, de rechten zijn bij een first party ontwikkelaar van Sony. Dit betekend waarschijnlijk geen nieuwe f1 titels op de xbox meer, wellicht wel op de xbox2. En f1 games zonder licentie zal je ook niet krijgen. Als je formule wagens digt, dan is misschien dtm2 of indycar series 2005 iets, maar dan moet je daar wel van houden.
release datums voor de komende en volgende maand zijn een stuk zekerder dan dat van een heel jaar. games worden uitgesteld. Meestalver voor ze bij de release zijn word het uitgesteld, ik kan me geen games herinneren die een maand voor ze uit kwamen zijn uitgesteld
maar deel 1 is op de PC toch eignelijk gewoon dezelfde als deel 2 op de xbox, ja, wel iets geupdate maar de levels e.d. zijn toch hetzelfde? (pc versie wel gespeeld, maar xbox versie nog nooit)