ik schrok me de....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ErroX, 5 apr 2002.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja op GSX.nl stond zo XBOX: 479 GULDEN!!!!
    ikke meteen kijken(ik heb er immers 369EURO voor betaalt)
    maar dit stond in het bericht:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De sukkels (oeeeei ik voel een matpartij aankomen!) van GSX.nl zien natuurlijk niet dat de prijzen verkeerd staan ]:- Zelfs ik zag het meteen kom nou :)

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    En er zijn dan ook nog mensen die zo dom zijn dat ze hem direct bestellen en het dan ook nog raar vinden dat ze de volle pond moeten betalen!

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je tegenwoordig guldens tegen komt, dan weet je toch dat het niet klopt

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik schrok me wel de ter*ng want heb gewoon (niet de volle hap maar toch zo`n: 430 euro met spel) 430 euro betaalt en dan schrik je toch wel ff : ''xbox 479? ''
    ikke tenminsten wel

maar inderdaad je bent wel een erg grote sukkel als je er intrapt. als het 400 of 300 euro was geweest oke....(twijfelachtig) maar 479 gulden nou ...nee

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1

Een HELE GROVE FOUT zeg, hehe dan voel je je wel in je reet genaaid als je dan klant bent

7. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is een hele trieste fout,

ik zag van de week op een of ander game forum, een banner met de opschrift xbox 175 euro ikke gelijk kijken, moest je eerst een onwijs dure telefoon aanschaffen met een levenslange abbo en dan pas kreeg je korting op de xbox:'-(

8. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me zo'n storing niet goed bij de geest halen:confused:

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik zal nu heel ff serieus zijn, diegene die dat apparaat nu voor 479 EUR hebben gekocht, wanneer er werd geadverteerd met 479 Gulden zijn echte SUKKELS! De verkoper is namelijk degene die de prijs betaald, als diegene met 479 gulden adverteerd, MOET HIJ HEM VOOR DIE PRIJS LEVEREN. Je leest het goed, MOET. Al staat er 30 keer onder "prijzen onder voorbehoud". Daaraan kunnen ze geen rechten ontlenen, omdat dit alleen geld als ze de prijs WIJZIGEN en niet een FOUT maken. GROVE FOUT! Dus, als jij 1 van diegene bent die hem heeft besteld en nu terug heeft gestuurd of echt voor 479 eur heeft gekocht, zou ik snel een klachtenbrief schrijven, of sterker nog naar BvR (Bureau voor Rechtshulp) of Consumentenbond gaan. Dit moet naar mijn mening niemand pikken, als ik het had gezien? Naaaaa dan had ik echt niet eens een rooie cent betaald, niet eens die 479 GULDEN als ze zouden zeggen "Nee hoor meneer PONKX, het toch Eur". Daarbij ik las dat iemand zei "Ja je weet toch immers dat het fout kan zijn" Bullshit. Jammer, de slimme koper, koopt het en houdt zich ook vast aan dat punt. Moet de verkoper maar goed opletten.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen/drukfouten onder voorbehoud. Zoiets staat op elke reclamefolder, komen ze gewoon mee weg.

11. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    toch wel heel erg genaaid als klant dus..maar wel zwak dat ze er gewoon mee weg kunnen komen :D..achya...

Deel Deze Pagina