he ik snap er geen zak van al die afkortingen want ik ben nog niet echt een namen kenner (maar wel gamer)
Welkom op xbw Maar welke afkortinge bedoel je precies? Dan kunnen we die tenminste "vertalen" p.s.: Had Darkwing niet eens een vertaler gemaakt? /edit: Het was blade, in deze thread: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=23399&highlight=1337, maar jammergenoeg heb jij daar geen toegang tot
Afkortingen AFK = Away From Keyboard AKA = Also Known As ASAP = As Soon As Possible ATM = At the Moment BBL = Be back later BG = Bad game BRB = Be Right Back DD = Don't Die DL = Download EEA = Een En Ander FFS = For Fucks Sake FO = Fuck Off FY = Fuck You G2G = Got Too Go GB = Go Back GF = Girlfriend GG = Good Game GL = Good Luck GJ = Good Job GN = Good Night HF = Have Fun HS = Head Shot IDD = Inderdaad IIG = In Ieder Geval IMO = In My Opinion, of in het nederlands 'In Mijn Ogen' IMHO = In My Honarable/Humble Opinion J/K = Just Kidding LIGAF = Like I Give A Fuck LMF= Lazy Mother Fucker LMAO = Laughing My Ass Off LMFAO = Laughing my fuckin ass off LOL = Laughing Out Loud LY = Love You N1 = Nice One, word veel gebruikt in shooters NF = Not Funny NH = Nice Hand (word gebruikt in gok games) NIW = Anyway NN = Nighty Night NP = No problem NRG = Energy NVM =Nevermind MF = Mother Fucker OMFG = O My F*ckin God OMG = O My God OID = Of Iets Dergelijks PIMP = Pissing In My Pants PK = Player Killer/Party Killer PLZ = Please RGR = Roger ROFL = Rolling On Floor Laughing ROFLOL = Rolling On Floor Laughing Out Loud RTFM = Read The Fuckin Manual SOZ = So Sorry STFU = Shut The Fuck Up SU = Screw You TK = Team Kill/ Team Killer TTYL = Talk to you later THNX = Thanks, bedankt THX = zie 'thnx' TZ = Tong Zoen TY = Thank You UL = Upload WB = Welcome Back WSL = Waarschijnlijk WTF = What The Fuck, word soms ook gebruikt als 'Who The Fuck' WZZP = What's Up? YS = You Suck Woorden Doed = vernederlandsing van dude ('gozer" in het nederlands) Ownage = 0wnage afgeleid van 0wnen, gebruiken we als je bijv. een hele vette kill hebt gemaakt 1337 = Iemand of groepje mensen die behooren tot de gerespecteerde op internet, bijv. de die-hard poster die veel zinnige dingen posten of mensen in games die iedereen ownen. Ook kunnen bepaalde voorwerpen 1337 zoals bijv. een paar van de plaatjes. Het beste om te beschrijven is gewoon: het coole op het internet. si = expres fout geschreven versie van het werkwoord 'is' teh = expres fout geschreven versie van het engelse lidwoord 'The' N00b = Newbie, iemand die nieuw is in een spel of forum Newbie = zie 'Noob' Ownen = Heersen, goed zijn in iets, beter ergens in zijn dan anderen, word ookwel gebruikt als '0wnen' met de 0 dus Pwnage = Ander woord voor Ownage pwnatsj = vernederlandsing van pwnage, wat weer een verbastering is op ownage Roelen = vernederlandsing van "to rule", zelfde betekenis als ownen wattefak = what the f*ck W00t = Use it as an interjection or a celebratory statement! As in...'Hey! I just upgraded my 56k modem to 1.1 SDSL. w00t! w00t!'. Works every time. True it's an independent clause, but really the best clauses are always independent. w00t. Simpele woorden 4 u = Voor Jou FF = even, effe C U = See You, ik zie je HLP = Help I-Net = Internet I C = I See, ik snap het ID = Idee ICQ = I Seek You NE = Any NE1 = Anyone RDY = Ready W8 = Wacht W88 = Wachten Mzzl = Mazzel, ik gebruik liever /\/\zzl SUP = Whats Up Y = Why Letters A = @ of |\ of 4 of ^ or /-\ B = |3 of ]3 of 8 of ß C = ( of © D = |) of ]) of Ð E = 3 of £ of € F = # of |= G = 9 H = |-| I = 1 of ! of ][ of ¡ J = _| K = |< of |{ L = |_ of | of 1 M = |\/| of /\/\ of ^^ N = |\| of /\/ O = () of 0 of ° of ¤ of • P = |D of þ of Þ Q = ()\ of & R = |2 of ® S = $ of 5 of § T = + of 7 U = |_| V = \/ W = |/\| of \/\/ of |/\/ of \/\| X = >< of × of }{ Y = ¥ of ý Z = 2 Oef, dat was wel ff werk.. Als iemand nog foutjes ziet meld het dan ff. Nu zijn alle newbies klaar om 1337 te worden zo, ff uit de thread gekopieerd nu kan hij het wel lezen
Deze thread heeft niets met xbox live gaming te maken... sluit draadje ... kijk even in deze draad voor afkortingen van games