Ik wacht net als 10.000 andere mensen op mijn reward pack. En wachten en wachten tot ik besloten heb een email te sturen. Dit kreeg ik binnen 2 uur terug : Thank you for contacting Xbox Customer Care. Your application has been received. We are currently processing all the applications we have received, however due to the volume of request forms there may be some delays with customer reward packs. We will do our best to get your pack out to you as soon as possible. Regards Xbox Customer Care. Ik dacht laat ik ook nog bellen voor een exacte datum dat ik de reward pack binnen krijg. Ik gebeld en blijkt dus dat er niks binnen is gekomen terwijl ze mijn via email gezegt hebben dat die verwerkt was. Ik dus vandaag weer opgestuurd en nu maar hopen dat het wel goed gaat maar ik heb er een hard hoofd in. Grt TO3T3R
Ja lullig man. Ik zou als ik jou was gewoon opsturen misschien aangetekend en een kopie maken? dan weet je zeker dat ze hem hebben en als ze dan gaan zeiken, dan heb je bewijs. greetz
Ik heb precies dezelfde mail gehad, nadat ik 10 keer had gemaild en geen antwoord had gekregen. Ik heb alles opnieuw uitgeprint en ga het morgen nogmaals op de bus doen. Dit keer zonder postzegel natuurlijk. (Freepost) Dan weet ik zeker dat ze het hebben.
Ik werd vandaag gebeld door MS. schrok me dood want die man sprak engels. maar ja. hij zei dat hij niet duidelijk kon lezen welke spellen ik wou. toen heb ik het door gegeven. hij verteld mij toen dat ik nog 2 tot 3 week moest wachten want er was een ontzettende vertraging.
Ik neem aan dat je gewoon alles ingetikt had op de PC en daarna uitgeprint? Dan even de hokjes inkleuren en je handtekening eronder en klaar is <vul hier je naam in>. Ik vraag me dan toch af wat ze daar zitten te doen in Gouda en wie ze in dienst hebben, een stelletje visueel gehandicapten misschien? Anyway, ik ben wel dankbaar voor de rewardpack, maar het had van mij wel iets beter (en sneller) geregeld mogen worden.
veeel beter, want ze konden gewoon verwachten dat er zoveel animo voor zou zijn....had beter verwacht van Microsoft
MUHAHAHAH wat een eikels ik ben om 22.30 naar de support lijn het systeem was down dus ze zeggen, bel over 1 uur maar terug ik bellen HEBBEN ZE GEWOON DE HELPDESK DICHT GEGOOIT pff schiet lekker op daar greetz
Heb nu eens allemaal geduld, stuur het gewoon op, wacht een maand en ga dan weer een keertje bellen, ze komen heus wel aan.
Maar begrijp het dan !!! WIJ HEBBEN GEEN GEDULD Zeker niet als je hoort dat iemand die zijn RP twee weken later besteld al lang lekker zit te spelen op de games die hij besteld heeft ( ik gun het jullie wel hoor ) p.s. 26 april op de post en nog steeds niets ontvangen !
Ik 29 April, dus het wordt wel tijd dat ze "iets" laten horen. Ik vind het vreemd dat sommigen gebeld of gemaild worden of zelfs een trackingnumber krijgen, en anderen weer niet... Verwarring alom.
Ja dat is inderdaad niet relax als je al meer dan een maand wacht. Ik wacht er namelijk ook op alleen heb ik het vorige week vrijdag op de bus gegooid. Kijken hoe lang het gaat duren!