He ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel bezoekers jullie op de site krijgen per dag week jaar. Maar ik kan dat nergens vinden. By the way jullie klok van de forum staat een uur voor.
Het aantal kan beter geroepen worden door 1 centraal persoon, voordat we allemaal nummers door elkaar gaan roepen.. Wouter ofzo dus Maar zoals je ziet aan het explosief stijgende aantal members is dit een gezonde site
Ik kan hier niet echt met zekerheid over spreken, maar het zijn er op het moment ongeveer 2.000 per dag, 2.000 unieke bezoekers op de website zelf dus geen aantal getoonde pagina's oid. (mensen die alleen het forum bekijken worden niet meegerekdn)
Dat zijn er dan zo'n 6000 per dag volgens mij. En ikke bedankt voor die link. Maar ik kan die link verder nergens op de website vinden. klopt dat.
dat zijn pageviews per dag, dus geen unieke bezoekers. Die unieke bezoekers liggen op ongeveer 1/3 van dat aantal. Zeker weten doe ik dat niet, want netstat telt een beetje raar. ... misschien dat bv. elke pageview om de tien minuten telt ofzow