Ik wil 16 juni een spel halen maar ik weet nog niet welke iemand een idee???? deze heb ik al: -halo -Project Gotham Racing -Dead or alive 3 (hardware kan ook)
Enclave of anders THPS3 Enclave daar moet je eigenlijk ff wat meningen vd forumbezoekers voor afwachten maar THPS3 kan je blind kopne, denk ik als jer er van houdt!
Spy Hunter is niet echt bijzonder, beetje simpel spel maar op zich wel redelijk vermakelijk. Grafisch niet echt indrukwekkend.
Gister ook gehaald, vet spelletje. Vind besturing wel ruk maar slingeren roels!!! Ja, lachen gamepje.
Jongens, jongens heb geduld er komt zoveel moois uit op het eind van dit jaar. Splintercell, fifa 2003, thps4, Project Ego enz. enz. Het is nu nog een beetje matig later dit jaar komen de echte KLAPPERS
project ego komt pas ong, begin zomer volgens jaar. maar ja. de echte klappers komen idd eind van dit jaar pas. ga ze nie allemaal opnoemen, zijn er een beetje te veel
koop dan: - MotoGP of - Hunter: The Reckoning of - SSX Tricky ik zou uit deze drie kiezen. die andere spellen zijn minder leuk vind ik.
Gun metal....is echt een coole game... Heb je wel eens transformers gezien op tv??? nou zo is het...je bent een jet die in een robot kan veranderen (of is het een robot die in een jet kan veranderen??) Er zitten veel levels in en de levels zijn moeilijk en groot waardoor je er lang over zal doen om hem uit te spelen..
ze zouden allebij vanaf gister (vrijdag) te koop moeten zijn...maar niemand heeft ze nog gezien... de eigenaar van dimension plus doetinchem zij tegen mij dat die gister (vrijdag) te koop zou moeten zijn.... Maar ze hadden hem nog niet binnen IK check morgen en maandag nog wel een keer...