1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik wil een nieuwe game, help!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arno S., 5 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Weet je niet zeker welke game je wilt,kan je niet kiezen?Daarom deze topic.Hier kun je om raad vragen.

    Ik zelf wil graag een nieuwe shooter voor mijn Xbox.Rainbow six 3 lijkt me wel vet maar ik heb geen Xbox Live.Mij vraag aan jullie: is de single player van RB6 3 de moeite waard?Zo niet welke shooter raden jullie mij dan aan?
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een kwestie van persoonlijke smaak.
    Met Rainbow six 3: Black Arrow vermaak ik me prima.
    Deze kost € 30,- en is voor dit geld zeker de moeite waard.
    Als je het niet zeker weet moet je de review lezen.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Raad is geen persoonlijke smaak :)

    Bijv.: hij kan niet kiezen tussen Rambo VI en Splinter cell III.

    En hij krijgt als reactie; als je er van houdt om schietend de levels door te rennen moet je gaan voor rambo. Hou je van tactiek, kies je Sam

    /edit:
    maar jij hebt live :) Hij wil weten of de singleplayer alleen ook de moeite waard is
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgends mijn is er meer te doen in RS: Black arrow voor singleplayers dan in rainbow six. Alleen zit er in Rainbow six wel 5 levels meer. Maar ik zou je toch aanraden om een paar reviews te lezen. Bijvoorbeeld op www.gamerankings.com
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een ww|| of een vietnam shooter, die zijn altijd wel gaaf, of wacht gewoon op halo 2 of koop de tactische full spectrum warrior!

    greetz wooly
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je over 2 controllers beschikt (en een paar vrienden) is Black Arrow misschien ook wel leuk omdat je dan splitscreen missies kan spelen... persoonlijk ben ik altijd een grote fan van co-op modes... Dus als jij dat ook leuk vindt dan zou ik voor Black Arrow gaan... Ik vind de single-player missies van Black Arrow ook leuker doordat er meer actie in zit en de levels vind ik wat mooier (misschien vooral omdat het nu wat meer exotische plaatsen zijn...)

    Ik hoop dat je er zo uitkomt en anders vraag je nog maar het een en ander, ik heb ze beide liggen hier dus vraag maar wat je weten wilt!

    Greetzzz
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik wel. Ik ga hem niet vertellen dat ie een bepaalt spel moet kopen wat ik een kut spel vind.
    Als iedereen om raad komt vragen voordat ie een spel koopt, dan krijg je het forum wel vol.
    Voor raad moet je de reviews lezen, die maken ze niet voor niets.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen heeft andere smaak. Lees daarom gewoon een paar reviews door van de games die je op het oog hebt.

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina