Ik wil even wat kwijt. xboxworld is tegen het bespreken van 'illegale praktijken zoals je
xbox ombouwen of games kopiëren. Maar xboxworld is zonder dat ze het weten schuldig
Aan 'illegale praktijken. Zoo heb ik een link aan getroffen die naar de site www.liksang.com verwijst. Die liksang.com verkoopt onderdelen waar mee je xbox kunt om bouwen wat dus verboden is. Wat wil ik hiermee zeggen als er niet over ombouwen
en kopiëren mag worden gesproken. Mag xboxworld ook geen links op hun forum hebben staan die naar een site verwijzen die zich bezig houden met 'illegale praktijken. Dus ik vraag xboxworld om die links aub te verwijderen. Als ze gelooft waardig willen blijven ontrent hun beleid Doen ze dat ook. Ik vind het een ernstige zaak dat er links staan op xboxworld die naar sites verwijzen. Waar mensen onderdelen voor het ombouwen van hun xbox kunnen kopen. Dus het beleid van xboxword is dus niet water dicht. En eerlijk gezegd ben ik een beetje boos op xboxworld. Dat ze die links nog niet hebben verwijdert.
Ik heb in ieder geval veel lof voor het beleid van xboxworld. Maar ik hoop wel dat ze mijn advies op volgen. En die links verwijderen. anders zou mijn vertouwen in xboxworld ontent hun beleid wel eens geschade. ik bedoel dit niet kwaad hoor ik wil alleen maar helpen.
Laatst bewerkt: 31 okt 2004