Ik wil even wat kwijt

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door harry potter, 31 okt 2004.

  1. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even wat kwijt. xboxworld is tegen het bespreken van 'illegale praktijken zoals je
    xbox ombouwen of games kopiëren. Maar xboxworld is zonder dat ze het weten schuldig
    Aan 'illegale praktijken. Zoo heb ik een link aan getroffen die naar de site www.liksang.com verwijst. Die liksang.com verkoopt onderdelen waar mee je xbox kunt om bouwen wat dus verboden is. Wat wil ik hiermee zeggen als er niet over ombouwen
    en kopiëren mag worden gesproken. Mag xboxworld ook geen links op hun forum hebben staan die naar een site verwijzen die zich bezig houden met 'illegale praktijken. Dus ik vraag xboxworld om die links aub te verwijderen. Als ze gelooft waardig willen blijven ontrent hun beleid Doen ze dat ook. Ik vind het een ernstige zaak dat er links staan op xboxworld die naar sites verwijzen. Waar mensen onderdelen voor het ombouwen van hun xbox kunnen kopen. Dus het beleid van xboxword is dus niet water dicht. En eerlijk gezegd ben ik een beetje boos op xboxworld. Dat ze die links nog niet hebben verwijdert.
    Ik heb in ieder geval veel lof voor het beleid van xboxworld. Maar ik hoop wel dat ze mijn advies op volgen. En die links verwijderen. anders zou mijn vertouwen in xboxworld ontent hun beleid wel eens geschade. ik bedoel dit niet kwaad hoor ik wil alleen maar helpen. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Opgelucht nu je het kwijt bent? :p

    Ik heb die links trouwens nergens gezien.
     
  3. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb je zelf een link geplaatst, een beetje dom.
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je er vooral zelf nog ff reclame voor maken als je er zo tegen bent. Waarom moet hier trouwens sowieso een thread voor aangemaakt worden, zoiets kun je volgens mij toch al beter in een pm zetten.
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Verzin voortaan een betere titel.
    2. Meeste spullen die Liksang verkoopt zijn third party Controllers enz.
    3. zoals mr.ed al zei, doe dit gewoon in een pm
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  6. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL _O_

    Maar ik vind het niet zo'n big deal eigenlijk, je kan er ook gewoon legale dingen kopen, zoals controllers of lightguns. Zolang er op dit forum maar niet te veel over geluld wordt maakt het mij niks uit.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik kan de helft niet lezen van jou post.

    Ik heb BTW niks gevonden op liksang maar ik heb ook nog niet goed gekeken. Het enige wat ik kon vinden wat een mod chip voor DC.
     
  8. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Op de een of andere manier heb ik toch het idee, dat als je ABN zou gebruiken je serieuzer genomen zou worden. Ondanks je trieste onderwerp... :confused:
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het met Mr.Ed eens, zoiets kun je beter naar een Admin PM'en, met een directe link naar de pagina waar je de betreffende link gevonden hebt. Da's beter dan het publiekelijk te posten, en zeker in een forum waar iedereen, inc bezoekers kunnen kijken....
     
  10. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je blind of dislecties? het is trouwens jouw post..

    En ja, hij heeft wel gelijk. Als er idd reclame voor wordt gemaakt terwijl xbw er streng tegen is, dat kan natuurlijk niet. Opmerkingen tegen deze gast zijn nogal overbodig vindt ik, hij wou het even melden, dat kan toch? Dus bij deze, foei xbw! ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    We praten hier niet over ombouwen, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat iemand geen link zou mogen plaatsen van een site waar ook illegale praktijken aangeboden worden. Lik-sang is niet enkel illegaal en slecht. Het is maar hoever je gaat. Straks mag er geen link naar een weblog oid geplaatst worden in iemands signature, omdat daar een link naar een site staat waar ze aan ombouwen doen.
    Ik vind het wat overdreven.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen idee waar en wanneer die link geplaatst is. Geef ons eerst maar de link naar het artikel. Als dat vervolgens van voor onze duidelijke richtlijnen op die manier is, of voordat lik sang die praktijken verkocht, tja. Dan ben je een beetje oude koeien ophoesten en voelen wij ons daar niet op zijn minst schuldig om. :)
     
  13. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op google "xbox ombouwen" intypt krijg je ook tigduizend results. Mogen we nu ook geen link naar google meer plaatsen?

    |:- |:-
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Vertaal jij het even Sora?

    En mijn fout kan je normaal begrijpen. Deze zin snap ik echt niet...
    Daarbij maakt hij veel (voor mij) hinderlijke fouten.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    liksnag is gewoon een hele grote hardware site, gewoon alles is er te verkrijgen. Niemand zegt dat je naar 'xbox ombouwen' moet zoeken als er verwezen wordt naar liksang met betrekking tot bijv. een controller.
     
  16. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het eik ook maar een nutteloos draadje. Vind Liksang btw een hele fijne site. Leuke spulletjes te koop :D
     
  17. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    die link werd hier geplaatst in. Onderwerpen in Forum: Xbox Hardware /Accessoires. daar staat die in. Smartjoy fraq voor Xbox halo met muis/keyboard.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als de directe link niet geeft, dan kunnen we weinig. Ik ga niet zoeken.
     
  19. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, chips zijn niet illigaal, er mag hier gewoon niet over gesproken worden, een link naar een site waar ze die dingen toevallig verkopen is toch niet erg :confused:
     
  20. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja chips zijn dus wel illegaal...
     

Deel Deze Pagina