Ik ben het wachten nu wel zat. Hoeveel mensen hebben het zelfde probleem? Andere opgeilers: -KOTOR -Deathrow Ik wil niet meer wachten *aait zichzelf over z'n bolletje*
Je kunt misschien de nieuwe oxm kopen met daarop de demo ervan?! http://www.officialxboxmagazine.co.uk/
Ja, ik wist dattie eraan kwam maarreh...waar kan ik hem online bestellen? Heb pas over een week tijd om de stad in te duiken.
Nee man, dat zit er echt niet in. Is niet zo makkelijk spelletje. Juist omdat het een uitdaging is zit ik er zo op te wachten.
Ik wil ook maar ik heb geen centjes!!!!! xeen, als ik eind van deze maand centjes heb gaan wij halen ok?
No offence Maar is niet mijn soort spel. Als ik die plaatjes zie kan ik er echt niks uit opmaken wat het nou is. Een hoop kleuren enzo, lijkt me beetje verwarrend. Maar ieder z'n smaak natuurlijk. Laat even weten als die uit is of het echt een goed spel is
Schiet spelletje!!!! pief paf! Metroid 3D meets Xbox = Gunvalkrie. moeilijke controls moeilijke levels, gave effecten veel monsters veel schieten!
Aremas, als je nog iets wil toevoegen, gebruik dan je editknoppie. Broes, ik laat het je weten. Je kan ook op een Am. forum Gunvalkyrie in de search gooien en de reacties lezen, krijg je al een aardige indruk. Is niet spel van het jaar maar ZEKER wel van de maand. Kobold, ik bestel hem van het weekend, €'s komen wel goed. (kan ik ook al ff proeven) Ik wil hem thuis.