Ik heb dus een dvd playback kit gekocht en wat stel ik vast, bijna geneen dvd werkt. Werken wel: Dune, Dirty Dancing, Harry Potter, Lord of the Rings = 4 Werken niet: The fast and the furious, You've got mail, Moulin Rouge, The scorpion king, Blade, The 6th day, Pearl Harbour, Saving private ryan = 8 Degene die niet werken spelen wel af, maar het beeld zit vol storing, net zoals je hebt als je pgr op pal60 speelt asl je tv het niet ondersteund. Mijn vraag: wordt dit opgelost als ik ze zou afspelen op een tv met pal60? Of ligt het aan mij dvd kit? Alle dvd's zijn PAL Regio 2 , dus dat mag normaal ook geen probleem vormen. Alvast bedankt op voorhand
Dus uit dit verhaal begrijp ik dat je TV geen PAL-60 ondersteund?!? Zet je XBOX eens op PAL-50 en probeer het dan nog eens. En zijn je DVD's allemaal Regio 2 encoded?
Idd ...je playback kit is niets meer dan een dongle(regio2) en ee IR Receiver. De playback word volledig gedaan via software en heeft dus niets met je playback kit te maken.
precies Ik heb ook een PAL50 tv en bij mij flikkerde ook sommige dvd's Heb ik me xbox teruggezet naar gewone stand (geen PAL60) en toen deed ie ut weer
Hij staat wel op pal 50 hoor, zo slim ben ik wel en hijs ook aangesloten op videorecorder...vind het toch redelijk vervelend
Het kan liggen aan: - evt. krassen op je DVD's (maak ze dus in ieder geval een beetje schoon). - zijn het wel originele DVD's en geen kopietjes? Niet dat ik je ergens van beschuldig, maar just to maken sure Verder is het gewoon zo dat de XBox een hele slechte laser bevat. Voordeel hiervan, is dat de DVD's van minder goede kwaliteit (bijvoorbeeld kopietjes) minder goed gelezen kunnen worden. Nadeel is dus dat soms DVD's het gewoon niet doen.... zoals waarschijnlijk bij jou het geval is. Oplossing? Een andere DVD-speler kopen, of al je DVD's proberen krasvrij (en vuil-vrij) te maken...
Er hangt geen stofje aan, en ik kopieer geen dvd's en laat ook niet met me xbox knoeien, dusja...zal dan es proberen via op nieuwere tv rechtstreeks via tv, maar op mijn kamer moet ik via videorecorder
Jah ik snap het ook niet waarom je hem via een video recorder aansluit. Maarja zal wel aan mij liggen.
Hmm ik had hem eerst ook via video maar dat werkt een stuk minder heb er na een dag weer vanaf gehaalt alle problemen weg
Bij mij werkt Saving Private Ryan wel, dus aan de DVD zelf ligt het niet (misschien krassen maar zoals je zegt zitten die er niet op) Weet je al WAT voor een DVD player je hebt. Anders stuur je hem op en dan zetten ze er een nieuwe in!
Ik heb mijn Xbox ook op de videorecorder aangesloten en ik kan gewoon met goed beeld spelen en films kijken.
Omdat die tv toch al beetje oud is, en het moet via video aangesloten zijn, als ik hem rechtstreeks op tv aansluit krijg ik dan geen beeld, beneden wel, zal dat es proberen, maar vin het toch raar, dat mag toch geen verschil geven als je via videorecorder xbox aansluit, als ik gewoon game heb ik daar totaal geen probleem mee
Ehm TFATF en Saving Private Ryan werken bij mij perfect. Overigens denk ik niet dat de PAL 60 stand ook invloed heeft op DVD's, alleen op games denk ik. Probeer je dvd's/playback kit es op een andere Xbox, en dan op 50 hz en op 60 hz. Dan weet je misschien meer. Succes !
er zit gewoon een standaard dvd-rom speler in.......... de nieuwe boxen hebben (bijna) allemaal een samsung drive, en die leest zo goed als alles...... Mocht je inderdaad lees problemen hebben, dan zou die de disk in ieder geval ook niet herkennen...... opties zijn dan: - probeer de laser intensititeit op te voeren. Vroeger ging dat met een potmetertje ergens naast de drive. of dat nu nog zo is weet ik niet... - koop een andere dvd-rom speler, en hang die erin