Ik kom dus vaak bij gamespot en wat zie ik elke keer..............de ps2 wordt voorgetrokken en wel op een belachelijke manier! Ik vind het namelijk behoorlijk dom als bijna keer op keer lees dat de ps2 versie van een spel dat ook op de Xbox uikomt een hoger cijfer krijgt voor graphics!!! Dat is dus echt de grootste onzin en ze zeggen in de reviews zelfs dat de xbox versie er Bv beter uitziet. Of zijn ze gewoon aan het beoordelen op graphics in vergelijking met andere games of met de hardware? Ik zou dat beide stom vinden aangezien veel mensen dan gaan denken dat ze Ps2 verzsie er beter uitziet omdat hij een hoger cijfer krijgt. Gamespot is een leuke site maar dat Ps2 voortrekkerij is toch echt wel kinderachtig:r
Zie dat wel vaker, vreemde shit. Jaloerse mensen met een ps2 zonder geld voor xbox denk. Kan ook dat ze al vanaf het eerste gerucht al schreeuwden dat microsoft er niks van zou bakken, zo zijn er wel meer. Wij weten beter.
die krijgen het ook voor elkaar om een spel bijvoorveeld op de dreamcast een 6 te geven en op de PS2 een 9 PS niet dat ik de pu lees hoor!!!!
dude het klopt wel ze gaan er gewoon van uit van de hard ware als een spel op de ps2 een 9 voor de gfx krijgt en een xbox een 6 dan bedoelen ze dat de xbox in staat is betere gfx te geven,maar op de ps2 is dat dan heeel goed
Vergeet niet, de gameplay van die consoles is anders, andere vergelijkings graad qua graphics maar nu gaan jullie mij misschien wel allemaal haten maar de graphics van de ps2 zijn soms inderdaad mooier dan bij de x-box. Maar bij spellen gaat het om de gameplay en niet om de graphics.
Graphics beter........whahahhaahhahahahhar Wat een onzin. Weet, is gewoon jouw mening, maar is wel een hele slechte mening Zeker een hele oude tv ofzo...teveel geblowd en je bril nie op
Bij ons in de klas zit er ook zo`n figuur, omdat ie een macintosh fan is koopt ie een ps2 ]:- Omdat xbox van microsoft is