Ik word ziek van dit forum!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Tjonguhjonguh ik open weer een thread die een beetje de goede kant op gaat. Maar nee hoor de thread wordt weer gesloten! Ik wordt hier echt pis nijdig van en dan ook nog domme PM's krijgen met: Stop eens wannebee-diehard te zijn ofzo. Al was er een ander goed xbox forum was ik allang weg geweest hoor, want ik kan hier gewoon niet meer tegen. Dit moest er even uit.:mad: :mad: :mad:

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind ook dat sommige mods zomaar wat waarschuwing uitgeven zoals dit

Wouter gaf me zomaar een waarschuwing op een dag terwijl ik niks had gepost die dagen ofzo...en dan ineens een waarschuwing dat noem ik nou nog een later reactie zeg....dat moest er ook ff uit om te laten zien dat de mods zich ook moeten veranderen behalve de members

maar verder heb ik geen problemen mee *cuz i nee some ngc games*;)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    masterape, misschien kan je wat duidelijker zijn met je voorbeelden, dan kunnen wij ook oordelen. Misschien voel je je soms achtergesteld door mods of admins, maar je moet niet gaan denken dat iedereen iets tegen jou heeft.

4. masterape

masterape Guest

Ok bijvoorbeeld deze thread--->http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19625
    De mensen begonnen pas net te reageren en te beargumenteren, maar dan komt Wouter er plots aan en gooit er een slotje op:confused: Hij kan ook eerst rustig afwachten en kijken naar wat meer posts hoe het loopt. Ten 2e ik heb al paar keer gevraagd of ik hier wat voor de site misschien kan doen. Wouter zegt er is geen plaats. Zie ik vandaag opeens dat er weer een nieuwe MOD is aangenomen pjennl(ofzo), sorry al heb ik fout en is ie al langer hier maar ja. Ik vind het soms gewoon niet meer kunnen.

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zoiets is toch nutteloos? want zo kan 5000 members wat posten wat ze leuk vinden en waarom ze het leuk vinden en sommige zien dan toch zelfde uit dus wat maakt het uit wat mensen leuk vinden dat moeten ze maar voor hun zelf houden:{

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Wouter sluit het reden met een goede. Er wordt in de FAQ vermeld geen opsomtopics te posten. Nou doet de topicstarter dat wel, maar is boos als het topic gesloten wordt? Beetje raar he :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Meerdere malen heb je, tegen advies van mij in, topics geopent. Je wil niet luisteren naar adviezen, beledigt mij bijna via PM en je bent niet op de hoogte van je eigen, constant, irritante gedrag. Ik wijs je er per PM op dat je geen wannabe-mod moet zijn.

Darko; Een waarschuwing na een dag of 5 is altijd mogelijk, sommige dingen zien we immers ietwat laat.

8. masterape

masterape Guest

Ik zeg toch dat het beargumenteerd wordt!Dan is het otch geen opsomtopic, en waaeom suiten jullie deze wel als er zoveel opsomtopics zijn:confused: :mad: Snappen jullie nou nog niet waarom ik zo pisnijdig wordt!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm nou eigenlijk niet?

Het is en blijft gewoon een opsomtopic, argumentatie van 'het is gewoon het coolste race-spel' is geen argumentatie en als mensen een discussie starten binnen jouw topic over een soccer game (dus met argumentatie) probeer jij dat af te kappen met een wannabe-mod bericht (daar hebben we hem, o.a.) en vraag je dus eigenlijk of mensen terug willen gaan naar het overtreden van het beleid?

10. masterape

masterape Guest

Ooohhww ik snap niet waarom ik ooit een discussie tegen jullie zou beginnen laat staan kan beginnen want jullie kappen het altijd af of jullie moeten ALTIJD gelijk hebben. En daarom ben ik ook zo pissed!:mad: :mad: :mad: En dat noemen ze dan forumbeleid. In 1 woord: TRIEST!

11. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja maar kijk er zijn heel veel luitjes die wat lullen op xbazar *omdat ik 24/7 online ben zie ik dat allemaal* maar je moest me zonodig uit picken en een waarschuwing geven vind ik onterecht
    maar goed ik heb nog 1 health te gaan voordat het einde is *zei je in het email* dus ik zal me voortaan goed gedrage

;)

btw check deze thread ffes

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19307

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee kijk dat is dus jouw probleem. Je denkt dat wij fout zitten en wordt dan pissed op ons terwijl wij gewoon handelen volgens een algemeen beleid en als jij dat niet begrijpt zie ik niet in waarom ik nog tijd in jouw ongeloof steek.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, maar ik zag je meerdere vreemde posts plaatsen en ik vond het noodzakelijk dat je een waarschuwing kreeg omdat het nu wel erg ging opvallen.

14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Wouter, heb jij nog wel plezier in dit forum????

Ten eerste, ik zou knettergek worden als ik zoveel slotjes als jou moest zetten en aan iedereen uitleg gaan geven waarom dat verkeerd was.

Ten 2de, Altijd maar gezeik en geklaag op je en iedereen achter de reet aan zitten of ze niks verkeerds doen.

Ten 3de, Altijd dingen 100 keer aan mensen uitleggen terwijl het duidelijk in de FAQ staat. Uitgezonderd aan mensen die nog nooit een forum hebben gezien of gezeten en dat het iets onduidelijk overkomt.

Maar hoe langer ik op dit forum zit hoe meer hekel ik er aan zou krijgen om een mod te zijn op dit forum. Ik kan je reactie wel begrijpen soms maar die topic van masterape had van mij niet gesloten hoeven :confused: te worden. Maar ja ik kan daar ook geen oordeel verder over geven want uik weet niet hoe hij verder was omdat je al zei; Ik heb je vaker al etc etc etc ....

EDIT:// Damn jullie zijn snel in die tijd dat ik dit berichtje typte zijn er ondertussen al 6 reacties weer geplaats.......

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Puntje 3 begint irritant te worden en dat is het enige punt wat mij kan onthouden van het modereren van het forum; Dat mijn reactie's te agressief worden :cool:

Well, ik ben er om de community in stand te houden en daar ik niet denk dat er iemand anders binnen xbw is die daar echt heel veel tijd in wil steken doe ik dat. Het forum is mijn kindje :cool:

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Damn ik hoop niet dat ik later zulke kinderen krijg, maar Wouter petje af .... wat heb jij een engelen geduld met het opvoeden met zulke koters er tussen :+.

17. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel goed dat er goed op het forum gelet word maar half jaar geleden of zo mischien wel iets langer, zat ik kei vaak op het forum en had ik echt veel threads waarin ik met veel plezier iets poste. en dat is nu niet meer zo jammer genoeg.

het gaat de laatste tijd TE veel over de mods. commentaar op ze en zo. waarom is die thread gesloten, waarom is dat gebeurd en waarom dit enz. das irritant

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het juist goed dat dat topic werd gesloten omdat het totaal nutteloos is, het kan me echt niet rotten welk spel jij of iemand anders nou leuk vind en waarom, ik heb er totaal nix aan
    en het is niet eens leuk om te weten
    tsja nutteloos topic dus

19. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het helemaal mee eens, ik zit nog wel geregeld in de pc topic van dit forum. Daar is het nog wel lekker rustig, en geen onzin er tussen door. Flamingo is nu aan het afkloppen.

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het goed dat dat topic werd gesloten, het kan me echt niet rotten welk spel jij of ieder ander nou leuk vind en waarom,ik heb er nix aan en het is zelfs niet eens leuk om te weten,
    als het dus aan mij ligt ben je goed bezig Wouter (en andere mods)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina