Ik wordt ziek van dit forum deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Nou Wouter vroeg om een nieuwe topic hij krijgt hem
    Mijn stelling: Ik wordt pis nijdig van dit belied hier:
    ---->Threads waar argumenten worden gegeven worden gesloten(en het is niet alleen het is het coolst,mooist)
    ----> MOD's sluiten al een thread wanneer ze al weten dat het niks wordt en dit is meestal naar 1 post al
    ----> MOD's sluiten 4 dezelfde threads niet
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19361&perpage=15&pagenumber=1
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19049&perpage=15&pagenumber=1
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19689
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19275&perpage=15&pagenumber=1
    --->Al ga jee een discussie aan, kappen ze het af of ze MOETEN ALTIJD gelijk hebben, of ze reageren helemaal niet meer.
    ---->Wouter begint namen te noemen in PM's die nergens op slaan, en dan ook nog zeggen dat ik de schuld ben
    ----> CONCLUSIE: Jullie en vooral WOUTER moeten mij niet.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongen. Ik run dit forum al 2 jaar. Hoewel dat rete-arrogant klinkt heb ik in die tijd echt wel heel wat ervaring opgedaan en ik kan je voorspellen dat een topic zoals jij dat opende (leuk concept, uitvoer is bijna altijd bagger) de mist in loopt. Daar is dat beleid voor. Daarin staat namelijk dat opsomtopics (zoals jij die start en zoals jij het topic aanspoort te zijn) niet toegestaan zijn daar ze nutteloos zijn en geen interessante discussie's opleveren (hell, jij kapt daar zelfs een discussie af!!).

Namen te noemen in PM's? Ik zie jou wannabe-mod uitspraken doen en daar wijs ik jou op, dat is mijn taak.

3. Gameslave

Gameslave Guest

ben ook niet altijd even blij met dit forum, als ze al denken dat het om illegale handel gaat sluiten ze de boel al, maar jah, ben ook veel te vinden op onze gamesite:p

4. masterape

masterape Guest

Kijk dat bedoel ik nou met ALTIJD GELIJK hebben. En waaeom sluiten jullie topics zoals: Hoeveel urr gamen jullie dan niet, dit is toch ook opsom?Of wat zijn jullie snelste tijden?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yeah right. Bekijk nog eens de onderwerpen? Halo 2 - Algemene discussie / Letsbee post coole fan-art / Halo 2 in-game screenshots / Halo 2 uitgesteld. Hoewel het allemaal over Halo 2 gaat zie ik er verder geen overeenkomsten in?

6. masterape

masterape Guest

Wat hebben die centrale threads dan voor zin, dit is ook een van de grootste mislukkingen:confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom reageer jij niet op mijn post ipv simpelweg te komen met een nieuw argument, dat ik hieronder ga ontkrachten?

We zien niet alles. Topics kan je melden bij modjes via de Meld dit bericht bij een moderator-knop. Een topic over snelste tijden is juist interessant daar je een zekere concurrentie-strijd kweekt. Dat heeft niks te maken met verschillende meningen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Why? Er is geen Halo 2 centraal topic.

9. masterape

masterape Guest

Heb je toevallig msn ofzo dan kunnen we het hierop uit praten want ik heb geen zin dat iedereen mij een zeikerd gaat noemen.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee. 1. Ik geef MSN adressen niet aan mensen waarvan ik denk dat die ze niet nodig hebben. 2. Dit forum is een prachtig medium om ons meningsverschil te bespreken, niet?

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    whaha , GO wouter 8) ... :)

Doe het met de knop : MELD DIT BIJ EEN MOD , en komt (meestal wel goed)

12. masterape

masterape Guest

yo daar komen de fanboys ook weer.ff kijkuh of xboxarena wat is.

13. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle admins doen hier ook hun best om het forum netjes en schoon te houden. Als ze je topic sluiten hoeven ze niet meteen een hekel aan jou te hebben. Zoals WouteR zegt het gaat hier al 2 jaar goed. En af en toe zit er iemand bij die echt een opsomtopic maakt dan is het terecht dat ze hem sluiten. Soms vind ik het ook wel een beetje overdreven. Maar ze kunnen het toch ook niet uit de hand laten lopen, dat er alleen maar opsom topics komen en onzin dingen |:-

Keep up the good work :D

14. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    ja ga daarheen zijn we van dit nutteloze geouwehoer af

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, van mij mag je. Ik heb me hier netjes verdedigd, en ik snap niet waarom jij nog steeds probeert mij omver te duwen, zonder enige argumentatie.

Ik maak er geen woorden meer aan vuil.

16. masterape

masterape Guest

Waaeom zou je iedereen geeft je toch wel gelijk ik zal me eigen wel weer een tijdje kalm houden en niks openen aan threads.:{ :{

17. Weet je waarom ik nou een hekel heb aan dit forum:

Omdat er nog steeds mensen zijn die bij wijze van spreken over hun schoonmoeder beginnen terwijl die tread bestemd is voor een heel ander onderwerp. Ik erger mij hieraan. STERKER NOG ik KOTS ervan!

We moeten blij zijn dat er tenminste mensen zijn die dit forum enigzins in de hand houden. Want het moet echt niet verder komen!

Ik vind dat MODS het recht mogen hebben om zulke APEN (want dat zijn het!) direct te schorssen!

MODS GA ZO DOOR!

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is nogal moeilijk om jou gelijk te geven als je niet met een normale beargumentering komt.

19. Gameslave

Gameslave Guest

zo kunnen we bezig blijven:D forums ben ik soms ook niet altijd mee eens, maar het is hun site, zij zijn admins en mogen doen met het forum wat ze willen (of het nou goed of slecht is:p:D) zo kan je ook gaan zeggen dat we ons nog steeds ergeren aan mensen die zeggen dat ze 1st posters zijn en meteen een ban moeten krijgen ofzo. Probeer gewoon alleen het positieve uit de site te halen en wat ik niet kan vinden zoek ik op onze site, waar misschien ook mensen over klagen. Meningsverschil blijf je houden. Zo nu heb ik jullie allebij geholpen:D

20. masterape

masterape Guest

Ik zeg toch dat ik me gedijsd hou dat moet je niet door blijven pushen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina