Ik wou m'n mail adres veranderen, en toen kon ik niet meer posten...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gompy, 23 apr 2005.

1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen...

Ik heb pas een nieuwe mail adres aangemaakt. En die dus verandert bij XBW. En toen ik weer op XBW kwam toen kon ik niet meer posten, m'n sig veranderen enz. En daarnet kreeg ik een mailtje dat ik me account dus zou moeten activeren omdat ik 2 weken geleden m'n mail adres had verandert. En nu de vraag: hebben jullie dit ook gehad of ligt het nu aan mij.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je je email adres veranderd moet je account op nieuw geacctiveed worden

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je je e-mailadres verandert, wordt je account tijdelijk gedeactiveerd. Er wordt een mailtje gestuurd naar je nieuwe e-mailadres met een activatielink. Als je die link opvolgt wordt je account opnieuw geactiveerd. Dit is om te voorkomen dat je een ongeldig e-mailadres opgeeft.

Heel normaal dus. Je kunt nu weer posten, dus ik neem aan dat het probleem zichzelf heeft opgelost?

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarom duurde dit 2 weken...?

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Twee weken is inderdaad wel erg lang...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor zover ik weet is onze mailer in orde. Activatiemails worden doorgaans direct verzonden. Het kan aan je eigen provider hebben gelegen, je eigen mailserver of hij kan in je ongewenste e-mail zijn terechtgekomen.

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    NEEJ, want ik heb dat mailtje vandaag pas gekregen... Dussuh. Het ligt echt aan XBW. Denk ik.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dus kan je provider problemen gehad hebben met de mailserver. Hoeft niet zo zeer aan XBW te liggen :)

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Het forum stuurt direct een mailtje. Daarnaast stuurt het forum een mailtje als je na twee weken nog niet je account hebt geactiveerd. De activatiemailtjes komen wel eens bij je spambox terecht, bijv. bij Hotmail.

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, nou ik weet genoeg... Bedankt hoor.

Deel Deze Pagina