ik zit vast bij hal ohelp plz

Discussie in 'Algemeen' gestart door StreetWarrior, 10 apr 2002.

1. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem zo den eerste generator kunnen vernietigen he ma ik moest nor den 2e m ik sta daar nu ma ik zit vast ze hoe moete die destroye btw ik sta ook op een brug en daarnaast ligt ook een brug ma ik geraak ni op die ander brug hoe moetek dit allemaal completen????

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Leer Nederlands en maak ff duidelijk in welk level je bent en waar precies want hiier begrijp ik geen hol van!=(

3. Dabo

Dabo Guest

weet je dat Dit een heel goed forum voor deze vraag is.

4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    tis level 8, two betrayals

5. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep level 8 kan iemand mij helpen??

6. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    je moet volgens mij ,op een gegeven moment met een banchee ergens omhoog vliegen. (weet niet meer zeker)

7. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    pijlen volgen .... je weet wel die rode driehoekjes...
    dan op die panelen klikken(derde etage) met de "x" knop...dan verschijnen er weer andere pijlen...ga daar na toe (tweede etage) je kunt er niet helemaal bijkomen maar maakt niet want je pleurt er vanaf de overkant een granaat in met een goedgemikte worp...iets hoger mikken , want je gooit met een boogje.....je zult zien dat je dan de eerste reactor vernietigt...zo doe je dat ook met de tweede...en de derde....en dan de pijlen volgen naar de lift op de derde etage....klaar is klara....dit level dan althans...hehe;)

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    nederlandse taal zou je wel helpen om je vraag duidelijker te stellen, maar ik wist welk level je bedoelde....omdat ik er tot gisteren ook zat te kloten (kon na het klikken op de panelen niet bij de reactor zelf komen....) maar moet dus met granaatje werpen....veel plezier en suc6 verders met HALO....topgame !!:+

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Streetwarror goddamned, dit is al het 2e topic van jou dat ik moet verplaatsen.

Move to -> Games Help.

10. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    granaat gooien ?

ik gaf gewoon een klap met mn gun in de reactor ...
    reactor kapot
    schild weg
    honderden flood-guys die me aanvallen

AIN'T IT NICE AYE !? :+

mzzl Munch and Abe

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, volgens mij heb jij het over een ander level. Dat deel waar je een granaat ergens in moet gooien, is iets anders dan die blauwe straal waar je in moet gaan staan.

Omdat StreetWarrior het over een brug heeft, neem ik aan dat hij dat level bedoelt waar je 3 dingen uit moet schakelen en dat doen door gewoon je weg te vervolgen en ergens in zo'n witte lichtgevende straal te stappen, Je schild is dan pleite, maar dat ding ook. Vervolgens wordt je van alle kanten aangevallen, daar ga je eerst tegen vechten, maar wegrennen werkt ook wel goed eigenlijk...

Je hebt inderdaad zo'n banshee nodig om naar boven (en weer terug) te vliegen. Je Nav point zegt waar je heen moet.

Laatst bewerkt: 11 apr 2002

Deel Deze Pagina