Ik zit vast in JSRF

Discussie in 'Algemeen' gestart door Electra, 15 aug 2003.

1. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Jet Set Radio Future in Rokaku Dai Heights. Je moet daar een rooster op dat een heel stuk hoger ligt en ik weet niet hoe ik er kom. Wie kan me helpen? Een goede walktrough zou ook wel handig zijn.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    > Game Help

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Telefoonpaal opgrinden, op het laatste springen tegen een reclamebord, walgrind over dat reclamebord maken, op het einde springen naar een ander reclamebord enz. totdat je de sprong naar dat platform kan maken.

Op www.gamefaqs.com zijn er genoeg walkthroughs te vinden over JSRF.

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  4. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk wist ik al The Matrix. Dat heeft Poison jam me al laten zien. Maar als je op dat platform staat en je kijkt omhoog zie je een rooster waar ook een headphone ligt. Weet je ook hoe je daar komt?

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, nu kan je volgensmij op 2 plaatsen zijn die je bedoelt (ik kan niet echt opmaken welke van de 2)
    Mogelijkheid A: Je moet verdergaan tot een kleine speeltuin. Dan precies hetzelfde doen, alleen niet via de telefoonpaal omhoog gaan maar via de schommel.

Mogelijkheid B: je moet ook hier weer via een telefoonpaal omhoog grinden en dan via een reclamebord op een pijp terecht komen.

Die headphones heten trouwens Graffiti Souls. En die jij bedoelt (volgensmij) kan je ook anders bereiken. Dat stuk dat je via mogelijkheid B bereikt sta je ook op een rooster. Er is daar een kleine trap omlaag. Tijdens die trap is rechts een gat in de muur met de graffiti soul. Via die trap kan je daar komen (probeer anders via de rail van de trap erop te komen).

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  6. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx The Matrix! Ik heb Poison jam al verslagen in de Sewers!! Ik zie ineens dat je het me ook had kunnen laten zien....aangezien je in het dorp naast me woont! ;)
    Nogmaals bedankt!!! En heb je alle graffity souls nodig om het uit te spelen? -XxX- Meike

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je poisen jam ? boost en graffiti spuiten?

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar precies? In Chuo Street moet je gewoon tegen hem racen en in the Bottompoint of the Sewage Facility moet je tegen hen Tag spelen. Ik lock mijn camera altijd op ze, probeer zo dicht mogelijk achter ze te komen en dan hun rug helemaal onder te spuiten (tot hun balkje leeg is).

Nee dat is niet nodig. Ik zou ze wel allemaal halen, het levert heel veel extra graffiti tags op (tja, er zijn nou eenmaal 140 souls te verdienen) en na het uitspelen van het spel kan je met die graffiti souls de Test Run mode unlocken en veel meer karakters verdienen.

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  9. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu weer met een ander probleem. Waar is Yoyo in het Skyscrapers District? Poison Jam gaf me een tip maar ik vind hem nog steeds niet.... Zou je me een duidelijke uitleg kunnen geven want ik ben radeloos.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Yoyo in de skycraper district? Is hij al ontvoerd? (ja zal wel moeten he)

Eenmaal in the Skycraper district liggen voor het grote plein met de Pharao-lift 3 sarcofagen. Druk op R om er mee te praten als je bij ze staat. Professor K zegt dan dat je Hikage Street (te bereiken via Chuo Street), Kiboaga hill (te bereiken via de Sewage Facility) en the Skycraperdistrict and Pharao Park (te bereiken via 99th street, maar daar zit je al) helemaal vol moet spuiten voordat ze ontwaken (the Immortals, de mummies in die sarcofagen).

Laatst bewerkt: 17 aug 2003
  11. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Immortals al gehad en de Noise tanks ook. Maar dan krijg je een bericht dat Yoyo aan het battelen(of zoiets) is in het Skyscrapers District. Daar op een flat spreek je Poison Jam aan en die zegt dat Yoyo richting Sky Dinosaurian Square is gegaan. En dan zit ik vast. Ik kan Yoyo niet vinden.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Spring dan op die weg, waar je ook Pharao Park ingaat, ga dan met de bocht mee, en je komt in Sky Dinosaurian Square, een groot Pretpark achtig ding... Heel koel, echt waar.

13. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx!!! Ik ga het meteen proberen!!!

14. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb het. Nu ben ik in de fortified residential zone (of zoiets) en ik moet langs zo'n stuk waar de planken naar onder vallen. Daar kom ik dus ook niet ver mee. Ik heb threads gevonden waarin The Matrix iets uitlegt over een trap maar daar heb ik volgens mij nog niks aan. Hoe kom je daar nou bij Yoyo?? Ik zit ALWEER vast.....

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die trap ligt net voor die vallende planken. Het is die trap waarmee je omhoog gaat en dan bij die planken komt. Gewoon een boost uitvoeren en in de laatste bocht de openlucht inspringen naar het grote platform/locatie/stuk rechts. Maar ik heb ook van iemand gehoord dat via de telefoonkabels aan de andere kant van de ruimte tegen de muur kan springen en dan al wallgrindend daar komen, maar ik heb dat nog nooit uitgetest of dat gaat.:{

16. Electra

Electra New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, dus het is toch die trap....Nu ben ik weer blij. Volgende keer dat ik niet verder kom ga ik maar eens HP en de Geheime kamer voor de 5 keer uitspelen. Wat vind ik dat een makkelijke game....

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik mag Electra wel, vooral haar humor. :D

18. wumpscut

wumpscut is searching 4 beer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in de terminal.
    Ik moet enkele tricks uitvoeren maar ze lukken mij niet.
    Air Combo x3, Grind Combo x10, 100000 ?, platforms x13
    Enkel de 30 tricks zijn mij gelukt.
    En bij grind Combo heb ik zeker al meer gehad dan 10.

Wat doe ik verkeerd of waar op het parcours kan ik ze het best uitvoeren?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben The Matrix voor! :D

Voor die Aircombo's moet je als je een trick in de lucht doet nog een keer op X drukken. Dat moet je goed timen, want dan doe je nog een grab en in de Terminal moet je dus 3 grabs in de lucht doen(piece of cake hoor).

voor die 100000 moet je wat bonus rails vinden. De meeste rails geven maar 10 punten ofzoiets. Maar bonus rails geven 500 punten. Die moet je ff zoeken.

Die 13x Japanse tekentjes zooi : daar bedoelen ze mee : 13 x op verschillende stationdakjes zonder te vallen. De precieze volgorde weet ik nu ff niet uit mijn hoofd(sorry :'-( )

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is niet eerlijk, de computer was bezet door mijn broertje.:+

Aircombo x 3: Vindt een hooggelegen rail, grind erover heen, en spring de open lucht in. Doe dan zoals Shinhead al zegt met X en Y truukjes in de lucht todat je er 3 hebt gedaan.

Grindcombo x 10: Grind over een lange rail terwijl je 10 keer achter elkaar een truukje doet met x of y (y levert meer punten op). Niet te snel achter elkaar drukken anders mislukt de reeks van 10 truukjes. Zoek een ritme in de truukjes en ga niet te snel daarmee.

100.000: Vindt de rail met 500 punten en doe vanaf het begin tot het eind steeds truukjes met de Y, de rail met 500 punten is de rail waar Corn op dit plaatje over grind:

<raar teken> Platform x 13:
    Een tekening overgenomen van gamefaqs, volg mijn rode lijn:

En dan een keer zonder de rode lijn, onder staan de nummers van de platform volgorde die je moet volgen:

Je mag alleen grinden over een rail of op een busplatform staan (je mag op zo'n ding stil blijven staan om rond te kijken). Je mag NIET de grond aanraken, niet vallen en geen platform 2 keer aanraken.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003

Deel Deze Pagina