Ik zoek een clan of groep mensen om gears of war mee te doen. Wellicht dat ik later andere spellen online speel, maar momenteel GOW. Ik ken verder geen mensen die een xbox360 hebben en ik zoek een fun clan. Van mij hoeft het niet super serieus te zijn met matches. Eventueel lijkt het me wel leuk om matches te spelen maar ik wil niet verplicht zijn tot zoveel uur online zijn en zoveel trainingen matches doen per week. Ik weet ook niet in welke gamerzone ik eigenlijk thuis hoor. Ik zit momenteel in recreation, maar ik ben beetje mix tussen recreation en pro gamer. Ik vind het wel leuk om te winnen en achievements unlocken, maar ik kan wel tegen mijn verlies en speel in eerste instantie meer voor de fun dan om echt te winnen. Als je als clan nog mensen zoekt om leuk een potje GOW mee te spelen laat dan een berichtje achter in deze thread. Ik heb xbox live gold met headset btw.
thnx kwam het op msn tegen bij iemand en heb het toen geleend maar Tiger zit je in een fun clan? of speel je anders vaker met een groepje vrienden want lijkt me leuk gewoon beetje online te knallen met mensen en als team te werken keek net naar je gamertag, maar voor een niet die hard gamer heb je wel veel gamer points
Rob komt waarschijnlijk bij ons, beware: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81719&page=2 We zijn een serieuze clan en "fun" clan tegelijk. Zo spelen we wel clan matches, maar op enkele na zijn we geen die-hard gamers. Check www.xclan-beware.nl en laat eens een berichtje achter op ons forum
Die gamers die zo ver gaan met achievements, dat doe ik niet. Liever voor de fun en voor het toernooi en een paar toffe clan-matches. Mijn xbox360 is nu even "out of order". dan zit ik wel een paar dagen zonder x360.
Waarom gaan ze toch allemaal kapot? Gelukkig heb ik een core gekocht, die waren die tijd veel beter, ik denk dat hij het nog wel een tijd doet. Maar dat maakt me niet uit want ik heb toch net een Premium gekocht.