Zoals de Titel al zegt ik zoek een klein simpel programmatje om plaatjes te verkleinen/vergroten.. kan iemand mij hier mee helpen?
Thanks. alleen ik snap er geen hol van, hoe krijg ik een plaatje van uit mijn pc naar die site? nevermind. zijn er geen progjes die ik gewoon kan downen. EDIT: Ricardovic ik zoek een klein simpel progje lees beter.
Hoe? Je bedoel bij kenmerken? nee lukt niet hij maakt dan alleen het vakje kleiner en veegt het plaatje zelf gewoon helemaal weg behalve dat vakje wat over blijft
bij paint: via bewerken alles selecteren, of gewoon control a (of alleen de image selecteren) drukken, en dan met je cursor in een hoekpunt gaan staan en dan verkleinen (wordt plaatje wel onmin lelijk van)
Paint wordt het niet mooier op, ik gebruik Photoshop.. maar jij wil een makkelijk programma. Download dan die irfanview!
Photo editor dan. Kun je heel makkelijk bij instellingen afbeelding naar gewenst formaat doen. Bijv een avatar.. je dowt 80 pixels in en de andere verandert ook mee zodat het er niet zo goor uit ziet.