Ik hoop dat dit geen opsommings thread word, daarom stel ik een zeer duidelijke vraag. Welke fighting game op Xbox is het meest te vergelijken met de Tekken serie op PS2? Ik ben al heel lang op zoek naar een dergelijke titel maar het enigste wat ik kan vinden is DoA3, heeft iemand misschien een game gespeeld die er echt op lijkt of in grote lijnen hetzelfde is? BVD voor reageren.
Er zijn er genoeg. DOA3, Thao Feng, Mortal Kombat, Soul Calibour 2, Bloady Roar. Ben zelf geen beat'm up gamer, maar de reviews op de site zullen je ongetwijfeld wel een goede (of slechte) game kunnen voorschotelen.
Van wat ik zelf heb gehoord, is dat Soul Caliber 2 veruit de beste is. Het is volgens mij ook van dezelfde makers van Tekken. Deze game is nog maar 30 euro dus als ik jou was zou ik hiervoor gaan. Veel succes.
Gaarne deze thread een serieuze kans geven. Geen off-topic reacties. Wanneer je een game noemt, geef dan wel een goede argumentatie waarom het een goede game is en niet enkel 'het is de beste'.
ik raad zowel DoA3 als Soul Calibur 2 aan MK/Tao Feng zijn absolute kut games en zorgen voor meer schaamte voor de xbox dan alle moviegames bij elkaar! WAT HAAT IK MIDWAY!!!!!!!!!!!! ARGGHH!! SC2 is beter dan DoA3, omdat het 2 jaar ouder is, de graphics zijn wel beter bij doa3 en het is makkelijker om te leren *doa 3 dan*
SC II is een geweldige fighting game, heb hem al een flinke tijd geleden gekocht, en speel hem af en toe nog steeds. Welke fighter het dichste in de buurt komt bij Tekken zou ik zo niet weten, maar ik denk toch dat dat DOA 3 is.
@DuttY_rOcks [2K] heeft onderstaand niets voor niets gezegd. Hou je dan daar ook aan. Spel dat vergelijkbaar is met Tekken is er niet echt op de xbox. Doa 3 komt het er dichtste bij in de buurt. Beide zijn ze wat meer tactische fighters. MK DA is imo zeker geen slecht vechtspel, in ieder geval niet voor de prijs waarvoor je hem nu kan kopen (misschien 2e hands intressant) Toa Feng heb ik zelf gehad maar die vond ik niet echt intressant. Vrij gelimiteerd kwa moves. Het idee dat je botten kon breken is aardig maar niet echt goed uitgewerkt. De beste fighter imo is Soul Calibur II, hoewel die fighter eigenlijk niets gemeen heb met tekken is het gewoon een vreselijke goede titel. De balans tussen de characters is uitstekend, visueel is het ook enorm mooi (hoewel doa3 iets strakker is). Alle characters hebben genoeg combo's en moves om je een lange tijd zoet te houden. Eigenlijk kan ik je zowel Doa 3 als Soul Calibur II aanraden, ik persoonlijk vind SCII wat beter maar DoA3 staat weer net iets dichter bij Tekken. Als je ze voor een leuk prijsje kan aanschaffen (nieuw liggen ze voor zo'n 30 euro in de winkel, 2e hands is ook altijd een optie natuurlijk) is het misschien een idee om gewoon beide te kopen.
DOA 3 is een cool spel, maar ik vind Soul Calibur geweldig, vooral omdat daar nog een goede singleplayer inzit, zodat je goed geoefend bent als je tegen vrienden gaat. Het aspect met wapens moet je maar aanspreken, zo niet; dan toch voor DOA 3 gaan. Je kan ook nog even wachten op MK 5, maar ik weet weinig over een releasedatum.
NEEHJ NIET WACHTEN OP Mk6(mk5=deadly alliance ) !! DAT SPEL ZUIGT NOG ERGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOOD AAN MIDWAY!!!!!!!!!!!!!! Dead or Alive Ultimate vol 1 die moetje hebben (tenminste in de toekomst) hier: /Mod nemesis - link verwijderd, spam is niet toegestaan. een preview van DOAU geschreven door mij
Welke idioot heeft deze dwaas toegang tot het internet gegeven? Mocht je het nog niet weten, Midway heeft een nieuwe koers ingeslagen: kwaliteit boven kwantiteit. Psi ops is daar een goed voorbeeld van.
Soul Calibur II is awesome of course, maar het vechten met wapens is naar mijn mening toch wel een behoorlijk verschil met de opzet van Tekken... anderzijds heeft DOA3 een totally different besturingssysteem, in feite 1 punch en 1 kick-button... terwijl je bij Tekken elke voet en vuist onder controle hebt (sort of)... verder ken ik op de xbox eigenlijk geen beat'mup titels, maar ja, kgeloof ook niet dat dat tot op heden nodig is
waarom mag ik niet een link geven naar een preview zodat hij weet wat voor spel het is? is geen spam toch? jebus mensen mogen wel links naar gamespot enzo geven maar ik mag niet eens mijn eigen preview aan mensen laten zien
Voor mijn part gaf je een link naar de 'patriotic dogs of america website' Mij gaat het om dat achterlijke gebruik van uitroeptekens en hoofdletters van jou.
Thx voor alle reacties, ikzelf vind SC2 ook een heerlijke game, maar ik heb um helaas al helenmaal grijs gespeeld op me NGC toen ie net uit was. DoA3 heb ik ook al een tijdje, ben ik ook zeer tevreden over maar ik krijg bij geen enkele game de feeling wat ik bij Tekken had, misschien dat DoA:U1 hier verandering in kan brengen, who knows. Ik ben geen fan van MK games dus die zal ik echt nie kopen. Maar iig bedankt voor de reacties, misschien koop ik SC2 nog maar een keer...