kent iemand een site waar ik het spel: Wintergames kan downloaden dat is een oud DOS spel over de Olympische Winterspelen echt een pwnatsj spel
ik ken hem wel heb m vroeger echt heeeeeel veel gespeeld maar k zou niet weten waar je m kan downloaden
misschien dit iets? oa wintergames De site is wel onhandig. 3 downloads per dag anders moet je betalen. Dus let ff op voordat je download drukt
een vriend van me heeft m nog wel d8 ik kan vragen of ie t op een diskette wil zette owja het is toch zo n schaats, bobslee, ski enz game tochh?
ja tis een schaat bobslee en skigame etc.. egt een super cool spel heb het helemaal blauw gespeelt.. heb het alleen niet meer
ik heb het vroeger wel gespeelt maar had het gewoon uit de winkel; weet ook niet of je het nu nog kan downloaden
Dit spel ownt gewoon!!! Na al die jaren zit ik hier weer zo een oud dosspelletje te spelen Je kan em gewoon downloaden bij Kazaa: typ in ''winter games'' bij software en daar moet ie tussen staan. Het is een zip bestandje van 678 kb Veel plezier!
Heb je gewoon Winter Games ingetypt? Heb je de gewone kazaa of de Lite versie... dit is zonder reclame en alle andere troep. Als je em nog niet hebt kijk hier dan ff >> http://www.k-lite.nl/nl/