1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 27 mrt 2008.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal van slag door de nieuwe interface :+
     
  2. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gaan voor de langere vaartijd met meer grondstoffen... ja gaat er waarschijnlijk niet op zitten wachten ofzow dus tijd zat :p
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Damn, ze hebben het echt flink vernaggeld met die upgrade. Door die action points kun je nog maar een paar dingen tegelijkertijd doen, het haalt gewoon enorm de vaart en de lol eraf.
    Ik zit er bijna over te denken om maar gewoon te kappen, want het begint me echt tegen te staan dit.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hekel die action points ook crap zooi dat je niet gewoon meerdere acties in 1 keer kan uitvoeren. ik zie het nog even aan..
     
  5. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het sinds die update ook te veel moeite om bijvoorbeeld ff te selecteren hoeveel houd ik ga hakken. en je pallace upgraden is nu ook veel duurder geworden :mad: ook vind ik die action points behoorlijk fucked up...

    nog even een vraag ik zat net naar troops in town te kijken en ik zie dat je ook na een lange tijd vliegtuigen kan hebben enzo :eek: wat voor lvl moet je daarvoor zijn? want ik ben nu 8 en als dit weer zzooon oneindig spelletje word ga ik er denk ik maar weer mee kappen. ik heb een beetje gehad met die dingen die nooit meer stoppen (World of warcraft:+)
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Field of Research: Science
    Name: Bird´s Flight
    Description: We have learned how to fly like the birds! Now we can build a machine that can lift a man up into the skies and whizzes above the heads of our enemies with breath-taking speed shooting arrows far behind the front lines.

    Allows: Gyrocopter
    Current research time: 97D 20h 44m 22s (67,080 Research Points)
    Next research in this field: Letter Chute
    Requirement(s): Mechanical Pen (Science)
    Governor (Military)
     
  7. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dan kan je grondstoffen kopen, het begint al flink op travian plus te lijken :mad:. Dus hoe rijker je bent hoe beter je kan zijn in dit spel.

    Vind de rest wel meevallen je towncenter is gewoon ff wennen, en als je meer tegelijk wil doen moet je je towncenter upgraden dan krijg je meer action poinst ;).

    Grtz
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    was da?
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat dacht ik ook meteen, begrijpelijk dat ze via zulke opties geld willen verdienen maar zeker geen goede ontwikkeling voor de gameplay zelf vind ik persoonlijk! Net zoals Darkwing vind ik het ook bijna de overweging om te stoppen waard.

    Ps; mocht er iemand interesse hebben in een cultural treaty; pm LogicalProject op Ikariam gerust.
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het slaat echt nergens op dat je van die Govenor's Palaces moet bouwen en dan upgraden naar een gelijk nummer dat je colonies hebt. Kost tering veel en is dus niet leuk.

    Misschien ga ik maar een punt zetten achter Ikariam.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zoiezo niet echt leuk. Het is een beetje dorpje bouwen sim-city'en. Het spel is simpelweg gewoon nog lang niet af. Ik ga er ook niet al te lang mee meer door. Er is gewoon weinig te doen in het spel behalve een dorpje bouwen.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    OMG wat een gelul. Ik moet dus voor beide kolonies mijn governor's residence upgraden om van die corruptie af te komen. Dat kost me dus in totaal meer dan 10.000 hout en 1000 marble. Bekijk het.

    Ik kap ermee. Het kostte me al teveel tijd, en nu is de lol er helemaal vanaf. Ik verscheep al mijn resources naar mijn capital. Wie ze wil hebben mag het zeggen.
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik pomp nog even al m'n resources in m'n leger en dan ga ik proberen de grote eikel van m'n eiland met de grond gelijk te maken. Daarna is het over.
     
  14. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ze wel hebben, vind het nog steeds een leuk spelletje

    Kaiyios[38:83] > Breda
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als hij gaat uitdelen mag hij mij ook wel wat sturen:+
    Queryos[86:63] > Arconyian (Playername Arcenon) :p
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ben vannacht 4x aangevallen door members van een of andere Phantasy Alliance. Volgens mij moeten we ons leger maar gaan mobiliseren :+
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, zal grappig zijn ja als we ons allemaal als Kamikaze piloten op één eiland storten :D
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zitten ze ? :9
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aanvallen die hap!! Noem een tijd.

    edit: nadeel blijf ik vinden dat het aanvallen gewoon verder echt niet opschiet. Je kan beter alleen maar upgraden, maar de grondstoffen zijn totaal uit balans (marble!!!)
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben nu me sulphur colony aan het opzetten. Heb nu 4 steden. En zou inderdaad Marble extra willen, want met me capital alleen red het niet.
     

Deel Deze Pagina