Ikke WEG ERMEE!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door err0r, 28 apr 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste medeforumleden, er is een nieuwe moderator bijgekomen genaamd ikke (a.k.a Dabo).

Het blijkt dat Ikke of teveel van zijn macht gebruikt of misbruikt. Hij heeft nu al ongeveer meer topics gesloten of gemoved dan Wouter.

Hoe kan iemand die eerst geband wordt nu opeens mod is, als je iemand eerst band en dan mod maakt weet je toch wat je kan verwachten!

Ik snap zowieso niet waarom die sommige topics sluit. Terwijl hij zelf veel irritanter is dan de opmerkingen die daar gemaakt worden. Dit forum moet gezellig zijn! En dat alle topics met een beetje humor gesloten worden is niet de bedoeling.

Daarom of Ikke zijn machten afpakken of bannen.

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn taken afnemen gaat me te ver maar ik vind het wel gek wat je zei. Als het Dabo is...
    Ik had ook al zo'n gevoel: het was zijn manier van posten!]:-

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet dat het Dabo is, en ik weet dat die misschien iets meer zijn macht gebruikt dan mogelijk is. Ik heb met hem gesproken, in principe waren al zijn acties gegrond, maar ligt het niet in ons (ongeschreven) mod-beleid. Verwacht verbetering vanaf nu af aan :+

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Wouter, Dat er verbetering komt dat zullen we dan maar hopen maar wat ik nog steeds niet snap. Hij had een ban gekregen en daarop een voor altijd ban. En opeeens komt die op een andere naam en dat weet jij en dat vind je nog goed ook? Dat betekent dus dat iedereen maar een beetje kan gaan zitten kloten op dit forum aangezien je toch nooit echt geband word. Nou leuk om te weten.

Gefeliciteerd met jullie O zo geweldige beleid (tijd voor een gescreven beleid?)

Grtz Err0r

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wij zijn geen keiharde jongens hier :+ ;)

Dit is idd een vreemde situatie, maar Danny (ikke/dabo) is mod omdat hij sinds gister ook crewlid is, als wij tevreden over zijn acties zijn dan. Ik vind dat Danny alleen wel even moet kijken naar zijn eigen gedrag (= het lompe posten onder de naam Dabo en dan nu het sluiten van topics die minder erg zijn als zij posts).

Als zijn afgeleverde werk ons niet zint of als zijn mod-beleid niet goed is in onze ogen dan is die zo weer weg, althans dat is wat we hebben afgesproken, en ik heb daar natuurlijk het laatste woord in..

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het vroegtijdig sluiten van een topic niet altijd netjes.
    Het kan zijn, en vooral er nu meer xboxer bij komen, dat er mensen zijn die nuttige info toe te voegen hebben aan een nieuw gepost onderwerp die inderdaad misschien al een maand geleden besproken is maar waar niemand meer naar kijkt.
    (En als je hem niet sluit, kost dat dan meer schijfruimte ofzo?)

Ik vind het ook weleens irritant als iemand een onderwerp plaats die een dag ervoor ook al werd gepost, dat zie je overal gebeuren, maar om hem dan meteen te sluiten? Ik vind het eigenlijk irritanter als er veel off-topic wordt gereageerd op een post (vandaar dat er dan vaak een nieuwe wordt geplaatst met hetzelfde onderwerp om er weer aandacht op te vestigen).

Dit was ff mijn mening, wil er verder niemand mee aanvallen ofzo. Ben heel verder heel blij met dit forum :+

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat een geweldig argument wouter. Danny post nog steeds zo achterlijk onder zijn nieuwe naam ikke als je het mij vraagt is die geen spat veranderd. Maar om terug te komen op jou argument (is geen argument) omdat hij crewlid is. Waarom mag iemand crewlid van jullie worden die zo slecht gedrag op het forum al heeft laten zien? Zijn jullie dan wel verantwoordleijk bezig volgens mij niet?

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie nou na 2 berichten al uitgeluld? Kom op rest van de crew geef ook is je mening.

(err0r voelt zich spreekbuis....... :confused: )

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Elk crewlid heeft automatisch mod rechten. Ikke heeft er kennelijk meteen zin in. Zoals ik al eerder zei heb ik met hem gepraat en zullen we de 'resultaten' zometeen zien..

Een crewlid is er niet om op het forum te hangen, hij is bij XBW om pre- en reviews en nieuws te plaatsen. Mod rechten hebben is secundair, een bijzaak. Als Danny deze dagen niks uitvoert aan XBW zelf dan is die ook zo weer weg en daar doen wij helemaal niet moeilijk over, hebben we al vaak genoeg gedaan.

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Na een lange discussie met Ikke hebben we dit besloten:
    - Ikke houd al zijn modrechten die hij nu heeft
    - Ikke richt zich wel voornamelijk op het forum waar hij mod is ( Game help/Cheats )
    - Zijn andere modrechten gebruikt hij alleen in geval van nood (geen andere mods online, aardbeving etc)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Deal.

WouteR wilt logs zien van die discussie ;)

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hierbij termineren wij deze thread :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina