Je kan al wel ilegale copieen krijgen laatst bood iemand mij nog aan om me xbox omtebouwen voor 150 euro. Dan zou ik spellen voor 25 euro van hem kunnen kopen. dan betekent dat ik zo'n 6 spellen van hem moet kopen en me xbox laten ombouwen (totaal: 300 euro) om winst te maken. Want via http://www.gamecom.nl/ kan ik ze voor 60 euro krijgen 6 spellen= 360 euro. Tja en de spellen die ik nog wil kopen komen pas over een tijdje uit. Dus koop ik alles legaal.
vinde jullie het nu niet goed dat ie van de illegale kopieen afblijft is een voorbeeld voor ons allen dus: afblijve van die rommel!
ff over de winkel van gamecom.nl. Ze hebben Morrowind voor 50,50 euro. En grand prix 4 hebben ze ook al voor € 56,50. 't lijkt me dat dit allemaal ntsc versies zijn? Maar dan nog, ze zijn wel goedkoop.
Yep.. Das waar... Maar het is het geval dat dit soort threads verkeerd uitlopen aan het eind... No Offense hoor Blade.. Ligt niet aan jou..
nee man die gasten maken gewoon niet zoveel winst als bart smit en hoeven geen kosten te betalen. mediamarkt kan dit soort spellen ook goedkoop aanbieden maar die kopen weer groot in. maar goed dat moet je je allemaal niet af vragen al dat marketinggelul gewoon goedkoop kopen die zooi
Scheelt toch best veel. Voorheen kocht ik altijd online bij Dimensionplus.nl. Switch maar snel naar deze shop.
Dees gooit ik ook dicht voor er weer mensen komen die de voor- en nadelen van het modden gaan bespreken.