Illegale Halo 2 - Belangrijk! Niet lezen is voor eigen risico!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals je misschien al hebt gehoord zwerven er een aantal minder legale versie’s van Halo 2 op het internet. Zoals je misschien óók weet, worden wij er niet echt blij van wanneer daar over gesproken wordt.

    Wij en met ons veel andere XBW bezoekers hebben jarenlang naar dit spel toegeleeft en willen het dan ook graag spannend houden tot de 11e november. Enige conversaties of opmerkingen over deze illegale versie, of opmerkingen waaruit blijkt dat je deze in je bezit hebt zullen worden verwijderd. Daarnaast wordt er direct een ban van minimaal 48 uur toegepast zónder verdere berichtgeving daarover.

    Dat is inderdaad hard en zoals je begrijpt: Wij doen dit liever ook niet, maar we zijn genoodzaakt dit toch te doen. We hopen dat je begrip hebt voor onze redenen. Wil je alsnog graag praten over deze versie dan kan je vast en zeker wel ergens anders terecht, maar niet hier op Xboxworld.nl.

    Ook het maken van opmerkingen die refereren aan deze versie in de spoiler tags wordt niet toegestaan.

    Discussie over dit beleid is niet mogelijk. Discussie over de algemene beleid wat illegale zaken betreft op het moment ook even niet, wij zijn intern onze strategie aan het uitvogelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    goed geregeld, aanpakken die handel :mad:
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed werk mods
     
  4. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook ik wacht lekker tot d-day om daarna pas slechte cijfers op school te gaan hale:)
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo
     
  6. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad goed werk, aanpakken die handel, als er 1 company is die dit niet verdient dan zijn het al de mensen bij Bungie!!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je een gamer bent koop je alles legaal.
    Maar goed geregeld zoals mortalexe als zij aanpakken.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, wil eigenlijk wel screens zien (GA MIJ NIET PMMEN OFZO :+) maar aan de andere kant, wil zelf het verhaal ontdekken (multiplayer geloof ik wel..) maar de drang word te groot aaaah.. *spuit een of andere drug in :+
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk houd iedereen zn mond met de strokbrood versie...
     
  10. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    *correctie* Er is maar 1 versie online voor zover ik weet, die Frans gesproken is en engelse subtitles heeft.

    //EDIT las iets verkeerd :p

    Ben er ook helemaal tegen! :mad:

    Greetz Martini
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht gewoon totdat de game 'echt' uitkomt :cool:
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben het hier volledig mee eens en ik ben ook blij dat de mods/admins erop toezien dat ik niet ongewenste spoilers tegenkom.
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens! Echte gamers kopen hun games!
     
  14. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    juist! en eig vind ik dat meteen die posts aangepast moeten worden.. maar da is natuurlijk vanzelfsprekend niet??
    ik wil er namelijk nog niets van weten.. ben daarom expres niet naar de pu gameplay geweest.. hehe als ik er heen zou gaan voor andere dingen zou ik mezelf niet tegenhouden om toch halo 2 te gaan spelen 8)..
    dus.. meteen iedereen reporten zogauw er een post vrijkomt.. en dat die dus door zo min mogelijk mensen gelezen wordt!!

    goed werkt mod's aanpakken die handel!!
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ben ik het opzich mee eens, maar niet alle games zijn het waard te kopen, en als gamer wil je soms toch ook een gote collectie hebben.
    Ik heb zelf (nog) geen chipped xbox, en ook (nog) geen gekopieerde games, maar ik weet nu al dat zodra ik dat wel heb, ik dan ook de top games gewoon origineel blijf kopen (PRO EVOOOOOOOO!!!!), maar dan af en toe wat extra spellen die ik nooit zou kopen (bijv Colin McRae 5 zou ik niet kopen omdat ik deel 4 al heb en deel 5 is maar op enkele punten verbeterd...) wel zou downloaden en branden...

    Ik snap uiteraard ook de houding van xboxworld, aangezien Microsoft en verschillende developers het gewoon niet zouden pikken als hier op het forum gewoon vrij-uit over illegale shit gepraat kon worden, maar aan de andere kant is de houding af en toe iets te overdreven en hypocriet...

    Daarnaast denk ik dat binnen een aantal jaren de prijs van games zal DALEN, zodat mensen gewoon liever de legale shit kopen, dan ilegaal een paar tientjes uitsparen...
    Nu zijn veel top dvds ook maar 15-20 piek zodra ze uitkomen, en je ziet dat die markt echt gigantisch goed verkoopt door die lage prijs, en er relatief weinig mensen een illegale versie nemen van hun favoriete films (die ze zeker zouden willen kopen)
    Middelmatige spellen en films hebben er misschien wel iets onder te lijden, omdat mensen nu gewoon ff ' testen' of de film of een game iets is, maar aan de andere kant gaan de prijzen dusdanig omlaag dat die drempelwaarde ook omlaag gaat, maar er ook een veel grotere markt voor ontstaat (lagere prijs = meer afnemers...)

    Maar goed... :)

    Persoonlijk vind ik het wel kut dat Halo 2 gelekt is btw...
    Gewoon jamemr voor Bungie en Microsoft die er zoveel geld in hebben gestoken...
    Het spel zal echt geen verlies draaien ofzo, en zal nog steeds dikke vette winst maken etc... maar toch... er gaat iets af van de glans van die wereldwijde release (Halo-Dag)
     
  16. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    jeeej!

    Zo hoort het :)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Goed beleid, als we met z'n alle gaan opletten dat er niet over gekletst wordt, komt het vast goed. We wachten gewoon netjes af en verheugen ons lekker op 11 november :).
     
  18. Ik ben hier ook absoluut niet blij mee maar aan de andere kant vind ik het het heel stom van Bungie. Je zou namelijk denken dat spellenmakers leren van dingen die eerder gebeurt zijn. Ik weet niet exact hoe een spel illegaal wordt maar ik zorg er ook voor dat mijn spullen niet gestolen kunnen worden.

    Deze game moet je gewoon kopen. Al is het alleen om Bungie te steunen. Er zijn nog maar weinig studio's die kwalititeit zo hoog in het vaandel hebben en dat moet beloond worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2004
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja vind ik ook WouteR. Als iemand van een illegale versie alles gaat vertellen dan zal de spanning over het eindresultaat bij vele verdwijnen. Ben blij dat daar een goed beleid voor is:p
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goede zaak want we leven er naar toe

    PS:hoe de (.) komen er mensen aan die versies, hoe kan dat nou lekken (8
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina