Illegale shit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxdennis, 9 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is egt te errug met al die mensen die alles illegaal doen.
    Net voegde iemand me toe op msn looptie helemaal te vertellen van datie ze spellen kopiert enzo en dat ik ze kom downloaden.

Wat vinden jullie daar nou van, want bijvoorbeelde op 2dehands.nl (dit is geen reclame), als je dan bij de xbox kijkt staat er alleen maar topics van: Omgebouwde xbox dit dat
    of Ik zoek gekopierde spellen e.d.

Kan de politie ofzow daar nou niets tegen doen?!?!:confused::confused:

Wat vinden jullie hier nou van?:cool:

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Kopiëren van spellen is hetzelfde als stelen. Dus waarom iedereen denkt dat het de normaalste zaak van de wereld is weet ik niet.

De politie is veel te druk met auto's flitsen om serieuze dingen aan te pakken.

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dat zal ik mn xboxie nooit aandoen

en ik vind dat de politie daar idd iets tegen moet doen

4. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Kbedoel op 2dehands.nl staat er ook egt in topic Omgebouwde xbox te koop:{, dus als er een i-net cop ofzow was kan je tog gwoon undercover }:] een mail sturen en dan adressen uitwisselen.....:cool:

5. ITNL

ITNL Guest

lul niet, heb jij nog nooit een mp3tje gedownload. Jawel dus... Mag ook niet hé.

6. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vindt dat iedereen gewoon alles illegaal mag doen......

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft stelen, maar daarom gebeurt het nog wel.

Pc games kopieert ook jan en alleman. Blijft ook stelen, maar daarom gebeurt het nog wel.

Een zak snoep uit de winkel gappen is ook stelen, maar het gebeurt nog wel.

Een Xbox ombouwen is niet stelen, maar het gebeurt wel. Wat moet de politie daar tegen doen dan?

8. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik een mp3 heb gedownload en ik vind hem niet leuk gooi ik hem er meteen af en als ik hem wel leuk koop ik meestal de CD dus ksnap jouw probleem ook niet helemaal......:{

9. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    @ Rumble

Ok je kan ook niet alles van het gebeuren onthouden, maar er kan nog wel wat aan worden gedaan

tog......

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    In Australie zijn er al rechtzaken over geweest. Daar kwam uit; je hebt het gekocht en je mag er mee doen wat je wil. De gekopieerde games is natuurlijk een ander verhaal.

11. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je me misschien daar wat van laten zien?
    Ik wil het namelijk wel ff lezen.
    Niet dat ik je niet vertrouw ofzow :)

12. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    dus als je een pistool koopt(voor je veiligheid b.v.) mag je er ook mee doen wat je wilt???

13. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er misschien aan te denken.... er komen zoveel slechte spellen uit, wil ze wel proberen 2 weken en daarna weer weg flikkeren, zo ook bij enter the matrix
    turok
    hitman II
    nog tal van andere spellen, zonde om te kopen aangezien ik ALLES zelf mag betalen en NOOIT wat krijg van me ouders :)

echte toppers Halo 2, XIII (sinds demo gespeeld) CDS 2 (naar mijn mening een gruwlijk spelleke) rainbow six 3 die KOOP ik legaal

maar nix staat vast, heb me zelfs nog niet georienteerd op illegale "praktijken"

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Op internet kun je ook gewoon omgebouwde Xbox kopen..

Beetje hypocriet om te zeggen dat je zelf niks doet, iedereen heeft wel iets illigaals op zijn pc's. Is het niet software dan wel mp3, divx.

Xbox dingen kopieeren is hetzelfde maarja ik ben er wel tegen natuurlijk. ook ik ben dus hypocriet :).

15. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is lijkt me een heel ander verhaal, om nou zomaar zonder reden op iemand te gaan schieten.....

Maar ik bedoel ik snap rumble wel met jij hebt het gekocht, dus je mag er mee doen wat je wilt, maar je bouwt hem om en zet er spellen op die NIET van jou zijn.
    Dus ombouwen ok maar je hebt tog spellen nodig en die worden dan op illegale wijze verkregen dusja........

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    het is ook waar dat je er mee kunt wat je maar wilt maar ja toch zijn er grenzen vind ik....

17. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, illegaal spul op de PC gebruik je natuurlijk veel eerder. Je hoeft er geen ingrepen voor te doen, wat bij je console wel moet. Tuurlijk hoort het niet, maar jij doet het net zo goed als ik. Ik kan je namelijk wel vertellen dat ik geen 500 euro ga uitgeven een Dreamweaver MX, maar hem gewoon via een maatje krijg ofzo. Achja, zo zit het nou eenmaal in elkaar in de wereld volgensmij :{

18. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ugamer: ik zeg ook niet dat er niets illegaals op m'n pc staat :D

@ Badkiller: ja idd er moeten grenzen en ik denk als je naar de xbox kijkt dat die niet zo moeilijk zijn........

19. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat nou het probleem is en ik ga alleen over het kopieëren van xbox spellen hebben, want als je hem alleen ombouwt is het zogenaamd niet illegaal, maarja.

Diegene die hem ombouwen kopen de spellen dus niet voor het normale bedrag waardoor er dus een tekort kan komen bij de developers van het spel, waardoor hun budget omlaag gaat en waardoor ze meer gaan sjoemelen meej de spellen, slechtere spellen dus als gevolg, hoeft niet maar is wel logisch.

2De gevolg kan zijn dat, wat nu dus het geval is, dat de prijzen van de games omhoog gaan, omdat er te weinig verkocht worden om winstgevend te zijn.

Dit is dus in nadeel van ons legaale gamers die netje de games in de winkel kopen en dus een steentje meedragen aan de ontwikkeling van het gamesbestaan, terwijl diegene die voor bijna (lege dvd/cd ) een spel hebben er dus helemaal niks aan meedragen, nu is het bij de xbox niet zo sterk, maar bij de pc is het al helemaal los gelopen, daarom is een console nog de enige normale betrouwbare winstmarkt voor de developer.

ik vind dit dus zeer jammer en als gamers zoals ons en ik denk dat dat er heel veel van xboxworld sowieso zijn die legaal hun spullen en games kopen voor de xbox een xbox hebben voor de goeie games en dus niet voor slechte games die weinig kosten of juist heel veel.

Ik weet niet of ik het zo goed uitgelegd heb, maar kortom het geval is dus dat de developers te weinig geld krijgen voor hun werk en dus ook niet meer beter hun best doen bij de volgende game als ze weten dat maar weinig mensen de games origneel kopen, terwijl de rest ze vrolijk kopieert.

DIt is dus zeer triest en slecht voor de games-toekomst en dan vind ik het prettig dat er zoiets als een gamecommunity bestaat als xboxworld die je al het advies geeft wat je nodig hebt en er een xbazar is om te ruilen (dit hoeft ook niet duur te zijn!) en dus tegen illegaale biznis is.

sorry als het te langdradig is, maar ik liet me even meeslepen.

maar mensen kopen dus origineel, dat werkt voor iedereen beter en dat is de enige manier om de games op een lagere prijs te krijgen.

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind niet dat je die mensen als gek moet verklaren.
    Wie download er niet eens een pc-spel, of laat een vriend er eentje kopieëren, wie download er nooit eens een filmpje, wie download er niet eens een mp3'tje (enne xboxdennis, ook al gooi je hem er na 5 minuten af, je hebt het nog steeds gestolen; als jij een snoepje bij Jamin gapt, en je schijt het er na 10 minuten uit heb je het nog steeds gestolen).

Dus iedereen doet het. Maar wij vinden het downloaden/kopieëren van xbox spellen nu gewoon dom omdat wij van de doos 'houden'. Hou jij van Steven Spielburg? Nee. Hou jij van Rockstar Games? Nee. Hou jij van Blink 182? Nee. Daarom doe je dat wel!

Snap je waarom andere mensen het wel doen?
    Dus deze discussie wordt ook gevoerd door trouwe aanhangers van bijvoorbeeld popartiesten, die vinden het ook dom dat wij weleens muziek downloaden. Terwijl wij dat nou de normaalste zaakv/d wereld vinden.

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina