[PC] [Ilovebees] (Spec)Theorie/Discussie de Coordinaten

Discussie in 'Games' gestart door falcon NL, 13 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Mijn theorie hierover is:

Sinds de site ge-metastasized is zijn de coordinaten verschenen.Ik denk dat deze coordinaten te maken met namen in de vehalen op de site en in Halo voorkomen.Op een van de verhalen op de site staat dit:

De Great library is de grote bibliotheek van Alexandria.Deze bib zou alle informatie ter wereld bevatten.Helaas werd je bibliotheek vernietigd door een brand.De andere mensen op het forum hadden met omgepraat dat het om de library van halo ging.Tot ik aan het zoeken ging naar de adressen die de coordinaten hadden voortgebracht toen kwam ik dit adres tegen:
    38.8083 -77.0873 * 38.808294, -77.087324
    236, ALEXANDRIA, VA, 22314, ALEXANDRIA CITY,US
    In die stad kwam ik een paar arparte wijken tegen zoals:
    Fort Worth :Farnsworth
    Key :Cap.Keys

Er is ook een theorie (die van Seroth) is dat het iest te te maken heefd met Metastasizen.Hij denk dat Mellisa iest met de coordinaten gaat doen.Hij geloofd dat op de 24e "Wide Awake and Physical" afgaat samen met Axons.Want
    PHASE 2 COMPLETE: This medium has metastasized
    Dus het is al gebeurt dus er zal niet meer gebeuren met het metastasized
    Ik denk dat hij het ook fout heeft omdat het metastasizen het verspreiden en het groeien betekenen.Het Fenomeen ILB is gegroeid over de hele wereld.En wat wij op deze threads doen is het verspreiden.Over zijn theorie is ook een thread dus daar kan je zeggen wat jij van ZIJN theorie vind.En hier mag je over mijn theorie zeggen wat je wilt toevoegen wat je wilt ect.

In ieder geval we zullen binnenkort weten wat het duurt niet lang meer tot aan 24-8-2004 Veel plezier met het Speculeren.

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze gaan we sluiten, probeer alles centraal in 1 draadje te houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina