[PC] [Ilovebees] The Queen en The Widow

Discussie in 'Games' gestart door Dioga, 4 aug 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

The Qeen en The Widow: Melissa en Spider (SPDR)

Introductie:
    Ondertussen moge het duidelijk zijn dat het verhaal gaat dat www.ilovebees.com is gehackt, maar door wie? Op de site zelf kom je bar weinig aanleidingen tegen die duidelijk maken door wie/wat dit is gebeurt. Maar op de erorr pagina staat wel wat interessante informatie hierover. Hier worden the Queen en the Widow genoemd. Diegene die antwoord geeft lijkt een hekel te hebben aan ze, iig hij noemt ze niet onschuldig en stout.

Om je een hoop speurwerk te besparen zijn mensen op bees.netninja.com zo vrij geweest alle stukjes tekst in de corrupte afbeeldingen in elkaar te zetten. Hier kan je de gehele tekst vinden. Zoals je kunt lezen gaat het hele verhaal over the Queen en the Widow, the Widow probeert de overleden Queen weet tot leven te wekken, en blablabla en blablabla.

Het is vrijwel zeker dat de Spider (SPDR) en the Widow dezelfde personages zijn, dit is uit het verhaal en de verschillende computer teksten af te leiden:
    To carry out her task, the Widow came with three tools: an empty lantern, a staff made of bone, and a sharp knife.

SPDR kent ook 3 "commando's":

!deploy
    network
    grope
    surgical

The Queen is de hacker achter de site. Tevens zou the Qeen hetzelfde personage zijn als Melissa, waarvan de naam veel te vinden is op de "fun stuff" pagina op www.ilovebees.com
    Melissa betekent honing bij in het Grieks. Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat een koninging (Queen) met bijen heeft te maken :+

Geruchten lijken me hier overbodig omdat ze volgens mij voor meer verwarring veroorzaken.

2. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke reclame stunt voor halo2 die I love Bee's site

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is zij niet gewoon de opperchief van de covenant ofzo:p

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, van op 't einde van First Strike staat ook nog een stuk over wat denk ik de Covvie leider is; de Covenant High Prophet Of Truth, en dat lijkt me een man..
    Ik denk dus datt Cortana The Widow is

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    biologielera(a)r(es) Dioga! :+ ;)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Cortana the Widow :eek:
    the Queen en the Widow zijn beide evil, lees de teksten maar van killer.jpg - Dus of Cortana is van het rechte pad af of het is onzin, ik denk het laatste. Omdat Cortana de enige vrouwelijke hoofdrolspeelster is wil niet zeggen dat ze onder een van deze schuilnamen zit. Heck, in de ARG komen zowat alleen maar vrouwen voor (of het allemaal schuilnamen zijn betwijfel ik).
    :cool:!!!!!!!
    Zou nog best verwachten dat iemand Queen met de welbefaamde popgroep zou verglijken ofzo :cool:

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er eigenlijk nou met die Captain Keys gebeurd in Halo? Ik ben het alweer vergeten...*schaam, schaam*

Edit: Ik herinner mezelf nml. nog dat hij was bezeten of zoiets....misschien een soort come-back?

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  8. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja nee die was gepakt door de flood en zat in een kokom en toen bloes/blaasde :confused: |:- masterchief hem op (dacht ik) allemaal in een filmje.
    daarna stond je midden in een gevecht met de covenant en flood geloof ik.
    weet er ook niet zo veel meer van :eek:

edit/ dus die zullen we hoogst waarschijnlijk niet meer terug zien :'-(

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  9. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Blies dus ;)

10. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha owja

11. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    hij werd geinfecteerd door the flood en toen heeft spartan 177 (john) aka Master Chief hem gedood...

..huiswerk.. :+

12. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    mischien is captain green dan zijn opvolger :p

(komt vaak voor op ilovebees.com)

13. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk dat dat gewoon een captain is op aarde he, volgens mij niet zo special
    maar je weet het maar nooit hier....

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Toch vond ik het een beetje snel afgelopen met die captain. Kokon >>> dood >>> niks meer van gehoord. Het spel ging toch ook een beetje over je zoektocht naar die captain en niet alleen over de ring 'Halo'?

Marja, we zullen over een paar maandjes [of al over 1 maand :) ] te weten krijgen wat de 'nodige plottwists' en verrassingen van Halo2 ons brengen *)

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij trok zijn hersenen eruit :)

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou m'n huiswerk maar eens wat beter gaan doen als ik jou was, want de Master Chief(John) is SPARTAN 117

@Rolling-Ego: hij haalde een neurale chip die geimplanteerd was in het lichaam van Jacob Keyes waarop de override codes stonden van de fusion engines van The Piller of Autumn om zo het schip op te blazen en Halo daarbij(maar dat werd dus door 343 GS geblokkeerd en moest hij het daarna zelf doen)

Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je zin is denk ik niet helemaal af....want het SPARTAN 117 [niet teveel op ilovebees.com zitten hè ;) ]

18. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0

WAT????? wtf snap er niks van :confused: :{
    volgens mij klopt de zin niet helemaal? :cool:

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Wooffa: thnx, heb het ff aangepast, stomme fout
    @little_muppet: heb de tekst ff in aandere volgorde gezet en ietwat aangepast, zo iets duidelijker...?

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maar hij zegt toch dat Master Chief (John), SPARTAN 117 is?!

Edit: Beetje offtopic dit.

Deel Deze Pagina