Het lijkt me inmiddels vrij duidelijk dat er vrij weinig gaat gebeuren 24 augustus. Het heeft zelfs op de frontpage gestaan dat er nix spannends gaat gebeuren en dus al zeker niet het vervroegd uitkomen van Halo 2. Met het metasizen zal wel duidelijk worden wat er gaat gebeuren. Daarbij schrijf je "nou" zonder de "w", en is gebeurd met eu i.p.v. uu. Ik stoorde me er een beetje aan dus ik denk, ik zeg het maar even.
precies, 't zal heus wel wat zijn, maar niet iets geweldig groots, dat kunnen we (eventueel) pas verwachten op de 24'e. Ik denk dat de ARG gewoon flink uitgebreidt word ofzo...
Als de klok aan de volgende dag begint is het hier idd 6 uur 's nachts ('s ochtends eigenlijk). Ik had ook nog ff gekeken, maar die gasten van Microsoft (of Bungie) hadden zeker geen zin om midden in de nacht hun site te gaan updaten. Beetje lame, aangezien zo'n A.I. wel precies volgens die klok hoort te werken.
Srry als het al gezegt is, maar net zag ik net zo'n zwart blok als die teller in die site staan. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Maar daar stond in: QUARANTINE - FRAGMENTED MEMORY RESTORATION PHASE: 0 En voorderest niets
Jah die teller staat er nog wel. Maar egens anders op die site zag ik dat staan in net zo'n zwart blok. Ik kan het alleen nu niet meer terug vinden.
Oeh spannend jongens, wanneer houden jullie er nu een keer over op... stom gedoe. Jullie geloven zeker ook in de kerstman...